To σημερινό Mitsubishi L200 βρίσκεται στην αγορά από το 2014, κι ας μην του φαίνεται. Το εκτεταμένο facelift του 2019 μπορεί να άλλαξε ολοκληρωτικά το παρουσιαστικό και να αναβάθμισε τους κινητήρες, όμως ουσιαστικά πρόκειται για το αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε πριν 8 χρόνια. Οι Ιάπωνες εργάζονται στην εξέλιξη της επόμενης, 6ης γενιάς, του δημοφιλούς τους pick up, η οποία θα είναι εντελώς διαφορετική σε σχέση με σήμερα.
Η ψηφιακή απεικόνιση του Digimods DESIGN εμφανίζει ένα κράμα νέου ASX μπροστά και Rivian R1T πίσω, που δύσκολα θα υιοθετηθεί από τους σχεδιαστές της ιαπωνικής φίρμας. Οι πληροφορίες από το Τόκιο πάντως, ούτως ή άλλως κάνουν λόγο για ριζικές αλλαγές στην εμφάνιση. Τα ενιαία φωτιστικά σώματα πίσω, με τη λωρίδα στην καρότσα μεταξύ τους, συγκεντρώνει αρκετές πιθανότητες να εμφανιστεί στο αυτοκίνητο παραγωγής, σε διαφορετική εκτέλεση από αυτή που βλέπουμε όμως.
Ακόμα μεγαλύτερες αλλαγές αναμένονται κάτω από το αμάξωμα, όπου το επόμενο L200 αναμένεται να μοιράζεται πολλά στοιχεία με το νέο Navara. Nissan και Mitsubishi αποτελούν τα δυο από τα τρία μέλη του συνασπισμού με τη Renault, οπότε τι πιο λογικό από το να συνεργαστούν για δυο εκ των πιο εμπορικών τους μοντέλων. Αμφότερα ήταν προγραμματισμένο να κάνουν ντεμπούτο πέρσι, όμως τα αλλεπάλληλα προβλήματα με τις ελλείψεις στην παραγωγή (μικροτσίπ και εξαρτημάτων) έφερε πίσω το χρονοδιάγραμμα, μεταθέτοντας την πρεμιέρα των νέων L200 και Navara για το φετινό καλοκαίρι (πρώτα το Mitsubishi, μετά το Nissan).
Τα «Τρία Διαμάντια» αναμένεται να μας απασχολήσουν πολύ στα επόμενα χρόνια, καθώς οι Ιάπωνες ανακοίνωσαν πως εντός της προσεχούς πενταετίας θα λανσάρουν 16 νέα μοντέλα, εκ των οποίων τα 9 θα φέρουν κάποιο είδος εξηλεκτρισμού (υβριδικά ή ηλεκτρικά, κοινώς). Όπως βλέπουμε στο επίσημο οργανόγραμμα της Mitsubishi, πέρα από το νέο L200 -μεταξύ πολλών άλλων- θα κυκλοφορήσει και ένα ηλεκτρικό pick up.