To C-HR είναι τόσο ένα εξαιρετικά επιτυχημένο μοντέλο για την Toyota (πρώτο στην κατηγορία του, στην Ελλάδα πχ), όσο και ένα από τα πιο ξεχωριστά σχεδιαστικά της γκάμας. Παρουσιάστηκε τo 2016 και παραμένει επίκαιρα δυναμικό μέχρι σήμερα, με λίγες αλλαγές κατά την περσινή του ανανέωση. Κάποια στιγμή, όμως, θα πρέπει να αντικατασταθεί. Και εκεί, οι διαφοροποιήσεις θα είναι πολύ περισσότερες.
Το Auto Express έφερε στη δημοσιότητα πατενταρισμένα σκίτσα, που κατατέθηκαν από τους Ιάπωνες στην αρμόδια υπηρεσία πνευματικών δικαιωμάτων της Αυστραλίας. Το μοτίβο που παρατηρούμε συνιστά κράμα bZ4X και C-HR, με το εμπρός μέρος να θυμίζει ξεκάθαρα το πρώτο ηλεκτρικό crossover της Toyota και το πίσω να δανείζεται τη διαμόρφωση του σημερινού C-HR. Η χαρακτηριστική καμπύλη της οροφής, τα φωτιστικά σώματα που εκτείνονται μέχρι το προφίλ του αυτοκινήτου, αλλά και το «σκαλοπάτι» που δημιουργούν με τον προφυλακτήρα, είναι γνωρίσματα – σήμα κατατεθέν του C-HR.
Σύμφωνα με τους Άγγλους, τα σχέδια απεικονίζουν ένα νέο ηλεκτρικό crossover μικρότερο από το bZ4X. Οι ομοιότητες με το C-HR, όμως, καθιστούν σχεδόν αυτονόητη την ταύτιση με αυτό. Συνεπώς, το σενάριο που θέλει το επόμενο C-HR να είναι αμιγώς ηλεκτρικό ή τουλάχιστον να διαθέτει τέτοια έκδοση, είναι εξόχως βάσιμο. Η παρουσία επαρκούς ανοίγματος στον εμπρός προφυλακτήρα, εξάλλου, καταδεικνύει πως η σχεδίαση έχει γίνει με γνώμονα και την παρουσία θερμικού μοτέρ στο μηχανοστάσιο, που θα θέλει την απαραίτητη ψύξη. Επίσης, και πολύ σημαντικότερα, παρατηρούμε δυο τάπες ανεφοδιασμού. Οπότε, οι Άγγλοι συνάδελφοι κάπου μπερδεύτηκαν και μιλάμε για plug-in υβριδικό. Άρα πιθανότατα, το C-HR MK2 θα διατηρήσει την υβριδική φύση του σημερινού, με επέκταση της γκάμας στα «πριζωμένα» και πλήρως ηλεκτρικά «χωράφια».
Από τη στιγμή που το C-HR ανανεώθηκε στις αρχές του ’21, έχει τουλάχιστον ένα 10μηνο εμπορικής παρουσίας μπροστά του. Στα τέλη του 2023 – αρχές 2024 θα εμφανιστεί επίσημα, κατά πάσα πιθανότητα.