Οι ψηφιακές εικόνες από τη φανταστική εκδοχή της 4ης γενιάς Mazda RX-7, μας έκαναν για άλλη μια φορά να νοσταλγήσουμε το FD. Και επειδή οι Ιάπωνες ακόμα δεν αποσαφηνίζουν αν θα δούμε κάποια στιγμή καινούργιο RX-7, ρίχνουμε ματιές στις αγγελίες μεταχειρισμένων.
Δείτε ακόμα: Ελληνικό Mitsubishi Lancer Evo «πυροβολεί» (+video)
Σε αυτές, εντοπίσαμε ένα μοναδικό εν Ελλάδι δείγμα και σίγουρα από τα πιο σπάνια της Ευρώπης. Το εν λόγω κατακόκκινο FD προφανώς είναι βελτιωμένο, όπως φανερώνουν οι 18άρες ζάντες GR3 της Japan Racing και η μικρή απόσταση από το έδαφος, που προέρχεται από τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Bilstein. Ο εμπρός προφυλακτήρας και τα πλαϊνά μαρσπιέ επίσης φανερώνουν βελτίωση, η οποία γίνεται πρόδηλη όταν ανοίξει το καπό.
Κάτω από αυτό, δεν συναντάμε τον διρότορο twinturbo Wankel 13B-REW των 1.3 λίτρων και απόδοση από 255 μέχρι 280 ίππους σε εργοστασιακό επίπεδο. Αντί αυτού, έχει πάρει θέση ο 2.5άρης RB25DET με το ένα τούρμπο, που συναντάμε στα Nissan Skyline GTS-25t (R33) και 25GT/GT-X Turbo (R34). Δεν αποσαφηνίζεται αν είναι η απλή έκδοση του 33 ή η αναθεωρημένη NEO του 34, παρά μόνο η απόδοση των 300 ίππων. Στην πρώτη ανέρχεται στα 250 άλογα, ενώ στην δεύτερη στα 280. Προς αποφυγή μπερδεμάτων, δεν μιλάμε για τον RB26DETT των GT-R. Τα συγκεκριμένα μοτέρ τοποθετούνταν στις πισωκίνητες εκδόσεις του Skyline, με χειροκίνητο 5τάχυτο κιβώτιο στο παλαιότερο και 6τάχυτο στο πιο πρόσφατο.
Διαβάστε επίσης: Πωλείται ελληνικό Nissan Skyline R34 1300 ίππων! (+video)
Το συγκεκριμένο RX-7 είναι μοντέλο του 1993, με το οδόμετρο να αναγράφει 33.000 χλμ. Τιμή δεν αναφέρεται, όμως σίγουρα φθηνό δεν πρόκειται να είναι. Για περισσότερες πληροφορίες, ιδού η αγγελία.