Το Integra επέστρεψε, τα πηγαίνει εξαιρετικά από πλευράς πωλήσεων και ήδη έβαλε το πρώτο Type R στη θέση του, όταν κλήθηκε να το αντιμετωπίσει. Όσο γκάζι κι αν έχει, όμως, την αύρα και τη θελκτικότητα του DC2 δεν πρόκειται να την πλησιάσει.
Το Honda Integra Type R DC2 είναι κατά γενική ομολογία, ένα από τα καλύτερα- αν όχι το καλύτερο- μπροστοκίνητα αυτοκίνητα που έχουν υπάρξει. Ο 1.800αρης VTEC με τα 200 άλογα στις 8.000 σ.α.λ. και τον κόφτη στις 8.600 σ.α.λ. η «κλειστή» κλιμάκωση του 5ταχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, η ανυπέρβλητη αμεσότητα του μπροστινού, η σχεδόν τηλεπαθητική συμμετοχικότητα της ουράς, όλα συνέβαλλαν στην διαμόρφωση του θρύλου. Η πάροδος των ετών, και η κατάργησή του μετά το DC5, λειτούργησαν ευεργετικά για την αξία του, καθώς πλέον τα Integra 1ης φουρνιάς πωλούνται για πολύ σεβαστά ποσά.
Αρκετά κυκλοφορούν στη χώρα μας, παρότι το αυτοκίνητο δεν εισήχθη ποτέ επίσημα. Μόνο ένα, όμως, έχει ελάχιστο αριθμό χιλιομέτρων. Τόσο χαμηλό, βασικά, που δεν αποκλείεται να μιλάμε για τα λιγότερα χιλιόμετρα σε DC2, στην Ευρώπη! Συνθήκη που μπορεί να έχει προκύψει κατόπιν ρεκτιφιέ στον κινητήρα, αλλά δεν παύει να συνιστά παράσημο. Εκτός από rebuild, ο κινητήρας έχει υποστεί και βελτίωση. Η αγγελία δεν αναφέρει τις μετατροπές, αλλά οι νέοι εκκεντροφόροι, η διαφορετική φλάντζα, η ροϊκή εξέλιξη στο καπάκι, οι νέες βαλβίδες, τα νέα έμβολα και η νέα εξάτμιση -μεταξύ πολλών άλλων- αφενός φαίνονται, αφετέρου είναι προαπαιτούμενα για να φτάσει ατμοσφαιρικά η απόδοση στα 225 άλογα. Φυσικά θα υπάρχει και νέος εγκέφαλος, ώστε να αξιοποιεί τα νέα δεδομένα.
Στο εμπρός μέρος δεν φιλοξενούνται τα φωτιστικά σώματα ευρωπαϊκών προδιαγραφών (τα χαρακτηριστικά διπλοφάναρα), αλλά τα μακρόστενα που έφεραν τα ιαπωνικά και αμερικανικά Integra Type R. Αλλαγές συναντάμε στην ανάρτηση, αλλά και τους τροχούς, με μια τετράδα χρυσαφί ζάντες να ντύνονται με ημισλίκ της Hoosier. Καπό και αεροτομή αποτελούνται από ανθρακονήματα, ενώ. Άκρως ετοιμοπόλεμο αυτοκίνητο, με την τιμή του να ορίζεται στις 21.000 ευρώ.