Οι αναπαλαιώσεις δεν είναι προνόμιο μόνο ακριβών, σπάνιων ή συλλεκτικών αυτοκινήτων. Και τα Lada 2101 έχουν ψυχή, για την αγαλλίαση της οποίας φροντίζει η GB Design.
Η βουλγαρική εταιρία που δραστηριοποιείται στην περιποίηση εσωτερικών αυτοκινήτων, συνήθως ασχολείται με Mercedes G-Class και BMW X5. Για το «Zhiguli» όμως, έκανε μια πολύ αστραφτερή εξαίρεση. To ρωσικό σεντάν, που έμεινε στην παραγωγή από το 1970 μέχρι το 1988, απήλαυσε μια πρώτης τάξεως αναδόμηση εσωτερικού κόσμου, ενώ ούτε το αμάξωμα έμεινε παραπονεμένο.
Στην καμπίνα δεν έμεινε τίποτα από το εργοστάσιο. Επενδύσεις, πάτωμα, ουρανός και ταμπλό ξηλώθηκαν προκειμένου είτε να αντικατασταθούν, είτε να ντυθούν με δέρμα, είτε και τα δύο. Μετά από λεπτομερή δουλειά σε κάθε σπιθαμή του εσωτερικού, ο Ρώσος αδελφός του Fiat 124 πλέον περισσότερο Maserati θυμίζει, παρά Lada! Όλες οι επιφάνειες είναι ντυμένες με δέρμα υψηλής ποιότητας, έχοντας μια ρετρό διχρωμία καφέ-λευκού να κυριαρχεί. Επενδύσεις αυθεντικού ξύλου, αλουμινίου και χρωμίου απαντώνται σε διάφορα σημεία (ταμπλό, χειρόφρενο, τιμόνι, περίγραμμα αεραγωγών, λεβιέ ταχυτήτων, πεντάλ, χειρολαβές κλπ), ενώ αύρα «Τρίαινας» αποπνέει και το ρολόι στο κέντρο του ταμπλό.
Εξωτερικά το αυτοκίνητο ήταν ήδη σε καλή κατάσταση, όμως ένα φρεσκάρισμα στο χρώμα και μετέπειτα κέρωμα/γυάλισμα δεν έκαναν ποτέ κακό. Προς ενίσχυση του οπτικού αποτελέσματος, τοποθετήθηκε aftermarket ανάρτηση που χαμηλώνει την απόσταση από το έδαφος, μαζί με μια τετράδα χρωμιωμένους τροχούς και μπόλικο offset, που τους βγάζει έξω από τους θόλους. Το project για το λαμπερό 2101/1200 ανατέθηκε στα τέλη του 2020, χρονιά που το κειμήλιο της σοβιετικής μηχανικής γιόρτασε 50 χρόνια από την πρώτη φορά που κύλησε τους τροχούς του, στο εργοστάσιο του Τολιάτι. Πριν λίγες ημέρες ολοκληρώθηκε, αναγεννημένο και με -κυριολεκτικά- αλλαγμένο δέρμα.