Η νέα 8άρα μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, αλλά σαν την αρχική δεν έχει. Ένα από τα πιο διαχρονικά σχήματα της δεκαετίας του 90 και από τις πιο ποθητές BMW όλων των εποχών, ειδικά στην σπάνια έκδοση 850 CSi.
Δείτε ακόμα: Μοναδική χειροκίνητη BMW M3 CSL-έπος! (+video)
Αυτή ήταν ό,τι πλησιέστερο σε M8 1ης γενιάς είδαμε να κυκλοφορεί στους δρόμους, με τον V12 των 5.6 λίτρων να κάνει το «αγροτικό» του πριν εξελιχθεί σε 6.0λιτρο και βρεθεί στο μηχανοστάσιο της McLaren F1. Εδώ αποδίδει 381 άλογα και 550 Nm ροπής, συνεργαζόμενος με ένα 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και επιταχύνοντας τα 1.790 κιλά του αμαξώματος στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 5,6 δλ. Η τελική ταχύτητα, κλασικά, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Η εμφάνιση της 8άρας, συναντά έναν ιστορικό V12 κινητήρα και το πολύ σπάνιο για το μοντέλο 6άρι χειροκίνητο, σε ένα εξίσου συλλεκτικό πακέτο. Μόλις 1.510 850 CSi παρήχθησαν σε 5 χρόνια (1992-1996) και ακόμα λιγότερες (225) πέρασαν τον Ατλαντικό. Η συγκεκριμένη είναι μεν μία από τις 787 γερμανικών προδιαγραφών, όμως βρίσκεται στις Η.Π.Α. Κάτι που σημαίνει πως είναι μοναδική για τα δεδομένα της αμερικανικής αγοράς. Γεγονός που αποτυπώνεται στο πώς ανεβαίνει η τιμή της.
Διαβάστε επίσης: BMW 850i vs BMW M850i xDrive: Μάχη γενεών
Το ίδιο αυτοκίνητο, πουλήθηκε πέρσι για 101.500 δολάρια. Σήμερα, με 134.882 χλμ. στο οδόμετρο και ελάχιστα διανυθέντα στον ένα χρόνο που πέρασε, η κίτρινη 850 CSi κοστολογείται στις 149.990 – κοντά στο 50% επιπλέον, μέσα σε μόλις μια χρονιά!