Στις αρχές του έτους, η Renault παρουσίασε ένα νέο compact crossover με σκοπό να λειτουργήσει ως εμπορική αιχμή του δόρατος σε αναπτυσσόμενες αγορές, όπως αυτή της Ινδίας. Χρειάστηκαν μόλις δυο μήνες, για να δικαιώσει το Kiger πανηγυρικά τις προσδοκίες.
Το μικρό SUV ξεκίνησε να πωλείται στην Ινδία, στα τέλη Γενάρη. Λόγω των 3.991 χλστ. του μήκους, απολαμβάνει φοροαπαλλαγών στην πιο πυκνοκατοικημένη χώρα του κόσμου. Εκεί, τα οχήματα κάτω των 4 μέτρων επιδοτούνται με προνόμια αγοράς. Και το Kiger, τα εκμεταλλεύεται όλα. Σε συνδυασμό με τη μοντέρνα σχεδίαση, τον πλούσιο εξοπλισμό, τους καλούς χώρους και τα εξελιγμένα μοτέρ, το μικρό Renault εξελίσσεται σε μεγάλο «σουξέ». Την πρώτη μέρα που άνοιξαν οι παραγγελίες, περισσότερα από 1.000 άτομα έσπευσαν. Το Φλεβάρη, ταξινομήθηκαν 3.226 κομμάτια και τον Μάρτιο η επίδοση ανέβηκε στα 3.839. Κυρίως λόγω Kiger, οι πωλήσεις της Renault στην Ινδία παρουσιάζουν «έκρηξη» 278% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, φτάνοντας συνολικά τις 12.356! Το ίδιο το μοντέλο, τώρα, ήδη βρίσκεται στην 5η θέση της ινδικής αγοράς, με τιμή εκκίνησης τις 545.000 ρουπίες (μόλις 6.323 ευρώ).
Υπενθυμίζουμε πως την κίνηση αναλαμβάνουν δυο τρικύλινδροι κινητήρες και τρία κιβώτια. Ο ατμοσφαιρικός 1.0 SCe των 72 ίππων και 96 Nm συνεργάζεται με 5άρι χειροκίνητο ή ημιαυτόματο κιβώτιο ισάριθμων σχέσεων, ενώ ο κορυφαίος 1.0 TCe των 100 ίππων και 160 Nm συνδυάζεται επίσης με 5άρι χειροκίνητο, αλλά η αυτόματη επιλογή αφορά σε κιβώτιο CVT. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά τα μοτέρ δεν έχουν να κινήσουν μεγάλο βάρος (1.012 κιλά), ενώ η απόσταση των 205 χλστ. από το έδαφος εξασφαλίζει πως η κίνηση σε κακοφτιαγμένα οδοστρώματα και χωματόδρομους θα είναι απροβλημάτιστη. Η κίνηση πάντως μεταφέρεται αποκλειστικά στον εμπρός άξονα.