To Grand Prix Μεγάλης Βρετανίας που διεξήχθη το 1991, έμεινε στην Ιστορία για το καρέ που βλέπουμε: τη Williams FW14 του Nigel Mansell να μεταφέρει τον Ayrton Senna πίσω στα pits, που έμεινε από καύσιμα στον τελευταίο γύρο. Ένα ενσταντανέ από τα πιο χαρακτηριστικά στα χρονικά του αθλητισμού γενικότερα, όχι μόνο του μηχανοκίνητου, το οποίο χάρισε στο αγγλικό μονοθέσιο τον τιμητικό χαρακτηρισμό «ταξί του Ayrton Senna».
Ο «ταρίφας» του ίσως μεγαλύτερου πιλότου όλων των εποχών δημοπρατείται, με την εκτιμώμενη τιμή του να κυμαίνεται σε πολύ υψηλά 7ψήφια νούμερα. Η FW14 διεκδίκησε το πρωτάθλημα εκείνης της χρονιάς μέχρι τέλους, με τον Nigel Mansell να χάνει τελικά τον τίτλο από τον Senna και τη Williams-Renault τον αντίστοιχο στους Κατασκευαστές από τη McLaren-Honda. Πήρε 5 νίκες μέσα στη σεζόν, εκ των οποίων οι 3 σερί (Γαλλία, Αγγλία, Γερμανία) και η πιο εμφατική, αυτή στον εντός έδρας αγώνα του Mansell. Εκεί όπου όχι μόνο πήρε «κούρσα» τον Βραζιλιάνο, αλλά κέρδισε το GP με διαφορά 42 δλ. από τη McLaren MP4/6 του Gerhard Berger.
Η Williams έκανε δώρο το μονοθέσιο στο «λιοντάρι» όταν αποσύρθηκε από την ενεργό δράση, με τον Mansell να διατηρεί στη συλλογή του πολλά αυτοκίνητα από την καριέρα του. Η FW14, μαζί με τη Ferrari 640 από τη σεζόν του 1989 και μια Reynard 2KIwhich (από τα CART), βγαίνουν στο σφυρί από τον οίκο RM Sotheby’s. To μονοθέσιο που αποτέλεσε τη βάση για την αυτοκρατορική F14B, που το 1992 διέλυσε τον ανταγωνισμό και λογίζεται ως ένα από τα πιο προηγμένα μονοθέσια F1 όλων των εποχών, διαθέτει ετοιμοπόλεμο τον 3.5 V10 της Renault (710-760 άλογα στις 12.500-13.000 σ.α.λ.) και όλα τα μηχανικά μέρη (ανάρτηση, 6άρι ημιαυτόματο κιβώτιο), τοποθετώντας την τιμή μεταξύ 1,5 και 3 εκατομμυρίων ευρώ!