Έχεις Hyundai Accent; Μπορείς να έχεις Mustang!

H Hyundai οφείλει πολλά στο Accent, αλλά και τα υπόλοιπα οικονομικά μοντέλα που προσέφερε παλιότερα (Atos, Lantra και ούτω καθεξής). Χάρις στην τεράστια εμπορική τους επιτυχία εξασφαλίστηκε η οικονομική ευρωστία που εν τέλει, οδήγησε στην τεράστια ανέλιξη του Κορεάτη κατασκευαστή. Τι σχέση, όμως, έχει με τη Ford Mustang;

Το Dream Customs India είναι μια εταιρία που ειδικεύεται στις ρέπλικες. Κι από τη στιγμή που το Accent έχει κυκλοφορήσει -και- εκεί σε μεγάλες ποσότητες, αποτελεί μια πρώτης τάξεως βάση για τα project της. Η Mustang του 1969 που βλέπουμε, στην ουσία πρόκειται για ένα κατά 40 χρόνια νεότερο μικρομεσαίο Hyundai! Ένα Accent του 2009 μπήκε στο συνεργείο, απεκδύθηκε το οικογενειακό «κοστούμι», φόρεσε το πόνι εμπρός πίσω, έβαλε στρογγυλά και τριπλά κάθετα φανάρια αντίστοιχα, άλλαξε όλα τα εξωτερικά πάνελ, πάτησε σε μια τετράδα νικελωμένες 15άρες και έγινε ένα αρκετά πειστικό αντίγραφο της ‘Stang! Στο εσωτερικό, πάντως, η καταγωγή του αυτοκινήτου δεν κρύβεται.

Το ίδιο ισχύει και για τα μηχανικά μέρη. Οι Ινδοί δεν ανακοινώνουν τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά βάσει άλλων δημιουργημάτων τους ο κινητήρας θα πρέπει να έχει μείνει ο εργοστασιακός. Κοινώς, δεν θα βρείτε V6 ή V8 κάτω από το μακρύ καπό. Ούτε η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα. Ένας ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος 1.3 ή 1.5 λίτρων κινεί τους εμπρός τροχούς, αλλά μπρος στα muscle κάλλη τι είναι 100-200 άλογα λιγότερα; Σύμφωνα με το DCI η μετατροπή διαρκεί 4 μήνες, δίχως να ανακοινώνεται ούτε κόστος.

 

Get it on Google Play Download on the App Store