Οι τρομακτικές πλημμύρες που έπληξαν τη Γερμανία (και την Ευρώπη, γενικότερα), συγκαταλέγονται στις μεγαλύτερες φυσικές καταστροφές της τελευταίας 50ετίας. Ο απολογισμός ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί, με εκατοντάδες νεκρούς προς ώρας, χιλιάδες άστεγους και ανυπολόγιστο κόστος υλικών ζημιών. Μέσα στη «θεομηνία» ένα δημοσιογραφικό RS 6 βρέθηκε σε ρόλο σωστικού, όμως αυτό δεν άρεσε ιδιαίτερα στην Audi.
Λίγο πριν πνιγεί η Γερμανία, ο YouTuber Misha Charoudin παρέλαβε ένα RS 6 για δυο εβδομάδες προκειμένου να γυρίσει video με το υπερ-estate στο Nurburgring και να δείξει/προμοτάρει τα προσόντα του (του RS 6). Η -αρχικά κανονική- βροχή τον βοήθησε κιόλας, δίνοντας την ευκαιρία στο σύστημα τετρακίνησης να λάμψει στο βρεγμένο οδόστρωμα της «Πράσινης Κόλασης», υπογραμμίζοντας τον all around χαρακτήρα του αυτοκινήτου και την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του, ανεξαρτήτως συνθηκών. Λίγες ημέρες αργότερα, όμως, η κατάσταση θα άλλαζε δραματικά. Το Nordschleiffe μετετράπη σε χώρο υποδοχής για πληγέντες από την κακοκαιρία και αρχηγείο διασωστικών επιχειρήσεων, με τον Charoudin και το Audi να συμμετέχουν ενεργά σε αυτές.
Κατά τη διάρκεια των δυο αυτών εβδομάδων το RS 6 μετέφερε πολλούς εθελοντές, εργαλεία, εξοπλισμό και εφόδια, αποτελώντας τον πρωταγωνιστή του Nurburgring, αλλά με τελείως διαφορετικό τρόπο από αυτόν που θα περίμενε κάποιος. Προφανώς και το αυτοκίνητο ταλαιπωρήθηκε, καθώς χρειάστηκε να κινηθεί σε πλημμυρισμένους και λασπωμένους δρόμους, αρκετές φορές σε συνθήκες που θύμιζαν off roading και κουβαλώντας συνεχώς κόσμο, με το πορτμπαγκάζ γεμάτο. Παρόλα αυτά, δεν σημειώθηκε κάποιο τρακάρισμα ή ζημιά. Ίσα ίσα, που η δραστηριότητα του RS 6 έδειξε με τον καλύτερο τρόπο τον ολιστικό του χαρακτήρα και πώς συνδυάζει δυναμική supercar με αποδεδειγμένη πρακτικότητα. Κοινώς, μέσα στην όλη τραγική κατάσταση, θα μπορούσε να λειτουργήσει -εμμέσως και πολύ διακριτικά- ως διαφήμιση. Το Ίνγκολσταντ, όμως, το είδε από εντελώς αντίθετη ματιά.
Ενόσω ο Charoudin χρησιμοποιούσε το RS 6, ανέβαζε video. Τα οποία προκάλεσαν τη δυσαρέσκεια των ανθρώπων της Audi, εκπεφρασμένη μέσα από ένα λιτό e-mail: «Δεν ήταν αυτός ο σκοπός της χρήσης του δημοσιογραφικού αυτοκινήτου. Ειλικρινά ελπίζουμε να επιστρέψει σε άψογη κατάσταση». Όπως μπορούμε να δούμε στο τέλος του video, ο YouTuber απολογείται για τη «μη ορθή χρήση» του RS 6 και υπόσχεται να είναι πιο προσεκτικός με άλλα Audi στο μέλλον. H στάση της γερμανικής εταιρίας σχολιάστηκε καυστικά στα social media, καθώς το αυτοκίνητο ναι μεν χρησιμοποιήθηκε «με τρόπο που δεν προβλέπεται», αλλά αυτό συνέβη λόγω καταστροφής και όχι από γούστο του οδηγού. Δεν άρχισε να το πλασάρει στο χώμα, για παράδειγμα, προκειμένου να κάνει νύξη με τα Quattro των 80’s. Τι πιστεύετε, έκανε «φάουλ» η Audi;