Θα ήταν ψέμα να ισχυριζόταν κάποιος πως οι V8 κινητήρες μπορούν να επιζήσουν από το υβριδο-ηλεκτρικό τσουνάμι, που ήδη πλημμυρίζει τα στεγανά της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Η Dodge μας «λούζει» στην ειλικρίνεια, αλλά παράλληλα προσφέρει την ψευδαίσθηση της ελπίδας.
Ο Matt McAlear, διευθυντής πωλήσεων της αμερικανικής εταιρίας, παραχώρησε συνέντευξη στο Muscle Cars & Trucks και δεν «μάσησε» λέξη: «Δεν υπάρχει συγκεκριμένη ημερομηνία, που να λέει την τάδε μέρα θα καταργηθούν οι V8, αλλά όλοι ξέρουμε πως έρχεται. Για αυτό και θέλουμε να τους απολαύσουμε, όσο προλαβαίνουμε.» Και αφού μας έκανε την καρδιά περιβόλι, έδωσε μια αόριστη και ελπιδοφόρα υπόσχεση για το μέλλον: «Οι αντικαταστάτες τους, όμως, θα είναι πολύ πιο συναρπαστικοί!» Τι μπορεί να είναι πιο συναρπαστικό από τη βροντή ενός V8, ιδανικά συνοδευόμενη από το σφύριγμα κομπρέσορα;
Ο McAlear ουσιαστικά «χρυσώνει το χάπι», εν όψει ηλεκτρικών. Επίσημες ανακοινώσεις δεν υπάρχουν από το Ντιτρόιτ, όμως δεν είναι μυστικό πως η μητρική FCA είχε αρχίσει τη στροφή στην ηλεκτροποίηση, πριν καν συγχωνευτεί με την PSA. Στη Stellantis πια, τα υβριδικά και ηλεκτρικά σύνολα αποτελούν προτεραιότητα. Οι V8 κινητήρες, όχι. Το είχε πει από το 2019 ο τότε CEO της FCA, Mike Manley, ερωτηθείς για τον κινητήρα του επόμενου Challenger: «Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα είναι κάποιος κομπρεσοράτος V8 700 ίππων.» ήταν οι λέξεις που είχε χρησιμοποιήσει.
Όσο προλαβαίνουμε, λοιπόν, μπορούμε να απολαύσουμε τα Challenger και Charger Hellcat, αλλά και το Durango SRT, με τον μηχανικά υπερσυμπιεζόμενο Hemi των 6.2 λίτρων και απόδοση 717 ίππων/889 Nm, που γίνονται 797 άλογα και 959 Nm στις εκδόσεις Redeye (μόνο για το Challenger). Για τους αγρότες, υπάρχει το Ram TRX 1500 των 707 ίππων.