Στο άκουσμα και μόνο «M3 E46», έρχονται στο νου εικόνες με άφθονη πλαγιολίσθηση, ταχύτατες επιταχύνσεις και άγριος ήχος από τους 6κύλινδρους κινητήρες. Οι πιο μελετημένοι, φαντάζονται την «Μπέμπα» τους σε δυο χρώματα: το Phoenix Yellow (το χαρακτηριστικό χρυσαφί) και το Laguna Seca Blue. Υπάρχει, όμως, μια ακόμα απόχρωση, πολύ πιο σπάνια και ξεχωριστή.
Το Diamond Metallic των φωτογραφιών φορέθηκε μόνο από μια ντουζίνα 46άρες M3, σε όλο τον κόσμο! Η εικονιζόμενη και άκρως ποθητή «Μπέμπα» είναι πλέον 20 χρονών (μοντέλο του 2004), όμως μοιάζει ολοκαίνουργια. Τρακαρίσματα, γρατζουνιές και λοιπά ζητήματα δεν αναφέρονται στο βιβλίο σέρβις, την ώρα που ο εξοπλισμός κουβαλάει αρκετά έξτρα, περιλαμβάνοντας γκρι δερμάτινο σαλόνι Nappa, xenon φώτα, ηχοσύστημα της Harman Kardon, navigation, ζάντες 19 ιντσών στο σχέδιο της CSL με ελαστικά Continental ExtremeContact Sport 245/35 εμπρός και 275/30 πίσω (υπάρχουν κι οι 18άρες), ελατήρια χαμηλώματος, αισθητήρες βροχής, και πίσω φώτα LED.
Το οδόμετρο αναγράφει 157.393 χλμ. (97.800 μίλια), οπότε δεν έχουμε να κάνουμε με κάποιο αυτοκίνητο που κλειδώθηκε σε αποθήκη – το αντίθετο, την χάρηκε ο πρώτος κάτοχός της. Ελπίζουμε να κάνει το ίδιο και ο νέος, που θα πρέπει να καταβάλλει ένα λογικότατο ποσό της τάξης των 24.900 λιρών (28.700 ευρώ), προκειμένου να την αποκτήσει. Ο S54 straight six των 3.246 κ.εκ. αποδίδει 343 ίππους στις 7.900 σ.α.λ. και 365 Nm ροπής στις 4.900 σ.α.λ., καθότι αμερικανικών προδιαγραφών. Η ισχύς περνάει στους πίσω τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και εργοστασιακού μπλοκέ διαφορικού, εξασφαλίζοντας στο κουπέ των 1.549 κιλών 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ. και τελική, κλασικά, ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα.