Έχουμε αναφέρει πολλάκις πως στις αγγελίες μεταχειρισμένων υπάρχουν απίστευτες ευκαιρίες. Σύμφωνα με αυτή που θα δούμε σήμερα, το ίδιο ισχύει για την εν λόγω κατεστραμμένη Porsche 911.
H 930 Slantnose (Flatnose ή Flachbau γερμανιστί) αποτελεί την πιο ξεχωριστή εκδοχή της πρώτης 911 Turbo και μια από τις πλέον περιζήτητες Porsche στον κύκλο των συλλεκτών. Ειδοποιός διαφορά σε σχέση με την κανονική 930 είναι φυσικά το εμπρός μέρος, το οποίο κατασκευαζόταν στο χέρι και προσέδιδε τη μοναδική εμφάνιση των Flachbau, παραπέμποντας ευθέως στην αγωνιστική 935 – το μυθικό «Moby Dick». Λανσαρίστηκε το 1983 και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1989, αποδίδοντας 330 ίππους από τον εξακύλινδρο τούρμπο boxer των 3.3 λίτρων. Για την Αμερική, η ισχύς περιοριζόταν στους 282 ίππους, όμως και πάλι οι επιδόσεις ήταν καταιγιστικές: 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δλ. και 4,9 δλ. για την Cabriolet, 0-160 χλμ./ώρα σε 11,9 και 13 δλ., ενώ η τελική έφτανε στα 250 χλμ./ώρα και 242 χλμ./ώρα αντίστοιχα.
Δείτε ακόμα: Εφιάλτης αυτή η μεταχειρισμένη Porsche 911!
Μόλις 591 Slantnose πέρασαν τον Ατλαντικό, με τις τιμές για εξαίρετα δείγματα να κυμαίνονται μεταξύ 200 και 250 χιλιάδων δολαρίων, χωρίς να λείπουν περιπτώσεις στην κλίμακα των 300.000. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, η συγκεκριμένη 930 θα μπορούσε να αποτελέσει μια τέτοια. Αγοράστηκε το 1988 και κάποια στιγμή της δεκαετίας του 90 (δεν αποσαφηνίζεται ημερομηνία) είχε την ατυχία να τρακάρει. Το αυτοκίνητο ήταν ανασφάλιστο, οπότε η πανάκριβη επισκευή επιβάρυνε τον κάτοχο. Ως αποτέλεσμα, η κόκκινη Cabriolet παραμένει τραυματισμένη και ανενεργή μέχρι σήμερα.
Διαβάστε επίσης: Porsche 911 του 1967 ήταν θαμμένη σε αχυρώνα!
Το οδόμετρο πρόλαβε να γράψει 29.948 χλμ. και σύμφωνα με την αγγελία, κινητήρας και κιβώτιο είναι άθικτα. Ο πωλητής ζητάει 90.000 δολάρια και την περιγράφει ως «ασυνήθιστη ευκαιρία». Να πούμε ότι χρειάζονται άλλα τόσα για τις επισκευές; Πάμε στις 180.000 δολάρια σύνολο (και 200, με τη στρογγυλοποίηση). Θεωρητικά, και βάσει των τιμών που πιάνουν οι Flachbau, υπάρχει περιθώριο κέρδους – ειδικά αναλογιζόμενοι το γεγονός πως όσο περνάνε τα χρόνια, ανεβαίνουν οι τιμές. Υπάρχει ένα «αλλά», όμως. 200 και 300 χιλιάδες καταγράφουν οι άψογες 930 Flatnose. Μια τέως διαλυμένη δύσκολα θα μπορούσε να κοντράρει μια «πένα». Εσείς τι λέτε; Αξίζει η επένδυση;