Έπειτα από πολύμηνη αναμονή και πολύχρονη φημολογία, η Suzuki παρουσίασε με κάθε επισημότητα το 5θυρο Jimny στις αρχές του χρόνου. Το επίσημο λανσάρισμα είναι προγραμματισμένο για τις 7 Ιουνίου στην Ινδία, αγορά για την οποία εξελίχθηκε κυρίως η πιο πρακτική έκδοση του ιαπωνικού off roader. Κι όπως φαίνεται, το αγοραστικό κοινό της χώρας εκτιμά την κίνηση της Maruti Suzuki, σημειώνοντας ρεκόρ κρατήσεων.
Παρότι ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί καν τιμή για το Jimny 5d, η ινδο-ιαπωνική εταιρία έχει ήδη δεχθεί περισσότερες από 30.000 κρατήσεις! Δυο εκδόσεις είναι διαθέσιμες, βασική Zeta και η κορυφαία Alpha. Η δεύτερη περιλαμβάνει πλήρες πακέτο παροχών όπως αυτόματα LED φώτα, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 9 ιντσών, ζάντες αλουμινίου, κάμερα οπισθοπορείας, 6 αερόσακους, ABS και ESP (δεν είναι υποχρεωτικά στην Ινδία). Οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για τιμές μεταξύ 10 και 12 εκατ. λακ (11.200-13.439 ευρώ).
Το Jimny 5D είναι ακριβώς σαν το κλασικό τρίθυρο, με τη μεγάλη διαφορά του αυξημένου μήκους και μεταξονίου. Ενώ το 3D περιορίζεται στα 3.645 χλστ. μήκους και τα μόλις 2.250 χλστ. μεταξονίου, το πεντάθυρο «τεντώνεται» στα 3.985 χλστ. και τα 2.590 χλστ. αντίστοιχα (+340 χλστ. αμφότερα). Πλάτος και ύψος παραμένουν στα 1.645 και 1.720 χλστ., όμως τεράστια αναβάθμιση έχουμε στο χώρο αποσκευών. Από τα 208 λίτρα του τρίπορτου, το 5 Door σχεδόν διπλασιάζει το πορτμπαγκάζ και φτάνει στα 332 λίτρα! Κοντολογίς, από στριμωγμένο και αυτοκίνητο πολλών παραχωρήσεων στους χώρους για τους πίσω και τα μπαγκάζια, το Jimny μεταμορφώνεται σε κανονικό B-SUV! Από πλευράς ευρυχωρίας πάντα. Γιατί σε θέμα εκτός δρόμου δυνατοτήτων, όλα τα προσόντα μένουν απαράλλαχτα.
Το σύστημα μετάδοσης αποτελείται από την τετρακίνηση AllGrip με τα τρία διαφορικά και το βοηθητικό κιβώτιο, η ανάρτηση από άκαμπτους άξονες και το πλαίσιο είναι το κλασικό, ανθεκτικό, τύπου σκάλας. Εναλλακτικά υπάρχει και έκδοση 2WD, με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς. Όποιο Jimny 5D και να επιλέξει ο αγοραστής, θα έχει στη διάθεσή του 210 χλστ. απόστασης από το έδαφος, 36 μοίρες γωνία προσέγγισης, 24 μοίρες ράμπας και 50 μοίρες αποχώρησης! Ένας mild hybrid 1.500άρης τετρακύλινδρος αναλαμβάνει κάτω από το καπό, με απόδοση 105 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 134 Nm στις 4.400 σ.α.λ. (+3 ίπποι και +4 Nm σε σχέση με τον απλό 1.5 του δικού μας LCV), σε συνεργασία με 5άρι χειροκίνητο ή 4άρι αυτόματο κιβώτιο.