Ο Christian von Koenigsegg ήθελε να αποτίσει φόρο τιμής στην πρώτη δημιουργία της εταιρίας του, με το νέο CC850, αλλά ούτε ο ίδιος δεν περίμενε την υποδοχή που θα λάμβανε από τους αγοραστές.
Το CC850 εμπνέεται σχεδιαστικά από το CC8S, ενσωματώνοντας παράλληλα τις τελευταίες τεχνολογίες σε σασί, κινητήρα και αεροδυναμική. Το νεότερο Koenigsegg μπορεί να θυμίζει εκείνο του 2002, αλλά στην ουσία αποτελεί εξέλιξη του Jesko. Ο 5.0 V8 twinturbo και το πάτωμα προέρχονται από εκείνο, με το αμάξωμα, το εσωτερικό και το καινοτόμο κιβώτιο ταχυτήτων να διαφοροποιούν την εικόνα μεταξύ τους. Μια διαφοροποίηση που αρκεί για να δικαιολογήσει το αντίτιμο των εκατομμυρίων (από 2,5 μέχρι 3,5 εκατ. ευρώ τοποθετούν την τιμή οι εκτιμήσεις, καθώς ακόμα δεν έχουμε επίσημη ανακοίνωση), αλλά και να προκαλέσει χαμό στις τάξεις των ανά τον κόσμο Κροίσων.
Οι Σουηδοί αρχικά είχαν σκοπό να κατασκευάσουν 50 κομμάτια (όσα και τα χρόνια του Koenigsegg), τα οποία φυσικά εξαντλήθηκαν πριν καν παρουσιαστεί επίσημα το αυτοκίνητο. Κατόπιν πρεμιέρας, οι θετικές αντιδράσεις ήταν τέτοιες που έκαναν επιτακτική την επέκταση της παραγωγής, προκειμένου να μην μείνει κανένας παραπονεμένος. Η φίρμα από το Άνγκελχολμ θα συναρμολογήσει επιπλέον 20 CC850, φτάνοντας συνολικά τα 70. Αν συνεχίσει η ζήτηση, βέβαια, δεν αποκλείεται να επεκταθεί περαιτέρω η παραγωγή, ενδεχομένως μέχρι τις 100 μονάδες.
Να θυμίσουμε πως το CC850 αποδίδει 1.185 άλογα με αμόλυβδη 93 οκτανίων και 1.385 άλογα με βιοαιθανόλη E85, συνοδευόμενο από 1.385 Nm ροπής. Ισχύς που καταλήγει στον πίσω άξονα μέσω ενός επαναστατικού κιβωτίου, που έχει τη δυνατότητα να αλλάζει από κανονικό χειροκίνητο με συμπλέκτη σε αυτόματο! Πάμε να το ακούσουμε λίγο.