Πολλά αυτοκίνητα, ιδίως κλασικά και με υψηλή αξία, σπανίως βλέπουν το φως του ήλιου. Η μανία των συλλεκτών για αύξηση της τιμής μεταπώλησης, το κυνήγι μέχρι και του τελευταίου ευρώ, η εμμονή με το υψηλότερο δυνατό ποντάρισμα στη δημοπρασία, όλοι παράγοντες που καθηλώνουν τετράτροχα αριστουργήματα σε γκαράζ ή αποθήκες. Το εν λόγω DeLorean έχει να μας πει τη δική του, στενάχωρη, ιστορία.
Η πρώτη φορά που κύλησε τους τροχούς του, ήταν το 1983. Τρίτη και τελευταία, όπως αποδείχτηκε, στην παραγωγή της αξέχαστης χρονομηχανής, πριν αρχίσουν τα νομικά προβλήματα του Τζον ΝτεΛόρεαν και οδηγήσουν την εταιρία του στο «φαλιμέντο». Το συγκεκριμένο ανήκει στις τελευταίες παρτίδες, οπότε αυτομάτως κατατάσσεται στα πλέον περιζήτητα μεταξύ των συλλεκτών. Ο ιδιοκτήτης έκανε τις βόλτες του μέχρι το 1986, συμπληρώνοντας περίπου 8.700 χλμ. στο οδόμετρο (5.397 μίλια). Κάπου εκεί, όμως, άρχισε να γίνεται χαμός με τα DeLorean λόγω της «Επιστροφής στο Μέλλον».
Σε μια εξαιρετική έκφανση διορατικότητας, ο κάτοχος του αυτοκινήτου «μυρίστηκε» την υπόθεση και το έβαλε σε κλιματιζόμενο γκαράζ. Από τότε και μετά, απλά παρακολουθούσε τις τιμές να ανεβαίνουν και περίμενε την κατάλληλη στιγμή για να εισπράξει. Ως φαίνεται, η ώρα αυτή είναι τώρα. Το αμερικανικό sportscar πωλείται όπως ακριβώς ήταν 36 χρόνια πριν, περιλαμβανομένων των Goodyear πρώτης τοποθέτησης! Ο κεντρικά τοποθετημένος 2.8 V6 PRV (Peugeot-Renault-Volvo) λογικά διατηρεί την απόδοση των 130 ίππων και 207 Nm, συνεργαζόμενος -ευτυχώς- με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Λέμε «ευτυχώς», γιατί με το 3άρι αυτόματο τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονταν μετά από 10,5 δλ. και η τελική ίσα που άγγιζε τα 190 χλμ./ώρα. Εδώ μπορούμε να περιμένουμε 9,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και 210 χλμ./ώρα τελικής.
Τα 36 χρόνια αχρησίας και η εξαιρετική κατάσταση στην οποία βρίσκεται το DMC12, επιτρέπουν την ανάλογη τιμολόγηση: 98.000 δολάρια (95.850 ευρώ) απαιτούνται για την αγορά του.