Όσοι έχουν περάσει σεβαστό χρόνο στο ψηφιακό τιμόνι του Gran Turismo 2, αποκλείεται να μην θυμούνται την Ruf CTR2. Μια κτηνώδη Porsche 993 Turbo, με μεγάλη αεροτομή, χαρακτηριστικές 5άκτινες ζάντες και απόδοση 520 ίππων, που ανέβαινε με άνεση πάνω από τα 600. Αυτή που βλέπουμε, είναι η «δαιμονισμένη» μορφή της.
Ο Ruf είναι ο πιο φημισμένος βελτιωτής Porsche στα χρονικά και ένας από τους πιο γνωστούς, ανεξαιρέτως μάρκας. Για την ακρίβεια, οι Γερμανοί λογίζουν εαυτούς περισσότερο ως κατασκευαστή παρά ως βελτιωτικό οίκο, στα πρότυπα των Brabus και Alpina. Η CTR2Sport, αποτελεί ένα από τα πιο ακραία αυτοκίνητα που έχουν βγει από το Pfaffenhausen. Κι αυτό τα λέει όλα, δεδομένου του ιστορικού που συνοδεύει τις δημιουργίες της Ruf Automobiles.
Δείτε ακόμα: Αερόψυκτη, ολοκαίνουργια Porsche 993 Turbo S (+video)
Ως βάση χρησιμοποιείται η CTR2, που με τη σειρά της βασιζόταν στην 993 Turbo. Και κάπου εδώ, τελειώνουν οι ομοιότητες. Το πωρωτικό bodykit που τρέφει τα μάτια μας, σχεδιάστηκε με σκοπό τη συμμετοχή σε αγώνες αντοχής και την ανάβαση του Pikes Peak! Τα εμπρός φτερά, οι πλαϊνές προσθήκες και η κραυγαλέα διπλή αεροτομή είναι κατασκευασμένα από συνθετικά υλικά, τη στιγμή που το εμπρός κάλυμμα (πορτμπαγκάζ δεν υφίσταται) και οι πόρτες αποτελούνται από ανθρακονήματα. Η διπλή αεροτομή δε, εκτός της παραγωγής κάθετης δύναμης φροντίζει για την παροχή αέρα στα intercooler του 3.6 boxer twinturbo.
Μπιέλες τιτανίου, ενισχυμένος στρόφαλος και μπλοκ κινητήρα, μαζί με μεγαλύτερα τούρμπο της KKK ανεβάζουν την απόδοση στο σουρεαλιστικό νούμερο των 712 ίππων (από 520) και 780 Nm ροπής, για ένα βάρος της τάξης των 1.273 κιλών. Βάλτε στην εξίσωση το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο της Ruf, με κοντύτερο γρανάζωμα από της απλής CTR2, κι έχετε μια ιδέα του πώς μπορεί να πηγαίνει η κτηνώδης 993 Turbo. Η CTR2 είχε μετρηθεί στα 3,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, στα 7,6 δλ. για το 0-160 χλμ./ώρα και τα 350 χλμ./ώρα τελικής. Φανταστείτε η ελαφρύτερη κατά 85 κιλά και ισχυρότερη κατά 192 ίππους τι κάνει.
Διαβάστε επίσης: Αθάνατη Porsche 911 Turbo με 1,25 εκατ. χλμ.!
Μόλις 16 CTR2Sport κατασκευάστηκαν και μόνο 2, για τις ανάγκες του Pikes Peak. Σε αντίθεση με τα περισσότερα υπεραυτοκίνητα που βγαίνουν σε δημοπρασία, η Ruf με το νούμερο 7 στις πόρτες δεν βρισκόταν κλειδωμένη σε γκαράζ. Αντιθέτως, έχει φάει τους αγώνες «με το κουτάλι», με πέρασμα και από την θρυλική ανάβαση. Σε ποσοστό 76,2% των αγώνων που συμμετείχε, τερμάτισε στο βάθρο παραμένοντας κατάλληλη για χρήση δρόμου.
Δείτε ακόμα: «Τρένο» 650 ίππων η νέα Porsche 911 Turbo S (+video)
Για να το πετύχει αυτό, βέβαια, αναγκαστικά τοποθετούνται σιλανσιέ. Πλέον ο κινητήρας αποδίδει 600 ίππους, για βελτίωση της οδηγισιμότητας, όμως μπορεί να φτάσει στα 712 με ένα κιτ της Ruf. Μάλιστα, προέρχεται από rebuild έχοντας καλύψει 8.525 χλμ. έκτοτε, ενώ νέες είναι και οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Ohlins. Η δημοπρασία ολοκληρώνεται στις 11 Ιουνίου και αναμένεται να «κλείσει» μεταξύ 640.000 και 720.000 ευρώ.