Από εκεί που επικρατούσε μια σχετική νηνεμία στις τάξεις της Bugatti, ήρθε η επιμηκυσμένη Chiron να διαλύσει τα κοντέρ με τα 490 χλμ./ώρα και να ανοίξει την όρεξη σε Γάλλους και Γερμανούς.
Τα 304,77 μίλια/ώρα -αλλιώς 490,47 χλμ./ώρα– επικυρώθηκαν από τον TUV, όμως δεν μπήκαν στα ρεκόρ Guiness καθώς η προσπάθεια έγινε μόνο προς την μία κατεύθυνση. Οι υπεύθυνοι της Bugatti εξήγησαν τον λόγο: «στην πίστα Ehra-Lessien, τα αυτοκίνητα κινούνται δεξιόστροφα επί σειρά ετών, γεγονός που έχει επηρεάσει την επιφάνεια της ασφάλτου σε τέτοιο βαθμό που εάν κινηθείς αριστερόστροφα σε υψηλές ταχύτητες, τότε προκαλείται αύξηση της θερμοκρασίας και ανομοιόμορφη φθορά στα ελαστικά. Κάτι που επ’ ουδενί δεν θες να συμβεί όταν κινείσαι κοντά στα 500 χλμ./ώρα». Παρόλα αυτά, οι δημιουργοί του ταχύτερου αυτοκινήτου όλων των εποχών -έστω, προς την μια κατεύθυνση- υποστηρίζουν πως μπορεί να πάει παραπάνω. Πολύ παραπάνω.
Δείτε ακόμα: Τι καίει και πόσα τέλη πληρώνει η Bugatti Chiron;
Λόγω αυτής της λεπτομέρειας με τις προσπάθειες ανά κατεύθυνση, για τα κιτάπια των Guiness ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής παραμένει η Koenigsegg Agera RS των 446,97 χλμ./ώρα. Ο χώρος που πέτυχε το ρεκόρ το σουηδικό hypercar, όμως, είναι διαφορετικός από την γερμανική πίστα που έτρεξε η Longtail (όπως μάλλον θα ονομαστεί η ειδική Chiron, που θα μπει και στην παραγωγή). Και κομμάτι ευνοϊκός για την επίτευξη τέτοιων επιδόσεων.
Η πίστα Ehra-Lessien βρίσκεται μόλις 50 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας. Ο αυτοκινητόδρομος στη Νεβάδα, όπου έπιασε την τελική της η Agera RS είναι σχεδόν 1.000 μέτρα ψηλότερα, στα 1.036 μέτρα πάνω από το επίπεδο της θαλάσσης. Όπως αναφέρει η Bugatti, όσο πιο ψηλά από το επίπεδο της θάλασσας βρίσκεται ένας δρόμος, τόσο χαμηλότερη είναι η αεροδυναμική αντίσταση, αφού η πίεση και η πυκνότητα του αέρα είναι μικρότερη. Κάτι που -πάντα σύμφωνα με τους ίδιους- σημαίνει ότι η Chiron Longtail μπορεί να φτάσει τα 515 χλμ./ώρα εκεί!
Διαβάστε επίσης: Έτσι «πιάνεις» 483 χλμ./ώρα σε 1,6 χλμ. (+ video)
Παρά το γεγονός ότι ένα τέτοιο ασύλληπτο ρεκόρ θα αναθεωρούσε μια για πάντα τα δεδομένα της ταχύτητας σε τέσσερις τροχούς (για αυτοκίνητα παραγωγής), η Bugatti δεν θα πάει στην Αμερική καθώς ο χώρος θεωρείται ελλιπής σε μέτρα ασφαλείας. Όμως αν κάποιος ιδιώτης αγοράσει την ειδική έκδοση της Chiron, ξέρει πως στο κατάλληλο μέρος και με την απαραίτητη προετοιμασία μπορεί να γίνει ανεξίτηλο μέρος της Ιστορίας.