Οι boxer κινητήρες είναι συνώνυμο των Porsche και Subaru, δεκαετίες τώρα. Η BYD, ωστόσο, έρχεται από το πουθενά να μπει σφήνα ανάμεσά τους, με στόχο την αύξηση της αυτονομίας στα ηλεκτρικά της. Αρχής γενομένης από την ολοκαίνουργια ναυαρχίδα της.
H Yangwang, η premium μάρκα της BYD δηλαδή, παρουσίασε στην Κίνα το U7. Μια «ατελείωτη» λιμουζίνα 5,3 μέτρων και 1.305 ίππων, που ξεπερνά σε βάρος τους 3 τόνους. Το μεγάλο νέο με το U7 ωστόσο, δεν είναι τόσο οι εντυπωσιακοί του αριθμοί, όσο αυτό που κρύβει κάτω από το καπό. Εκεί όπου δεν υπάρχει frunk, αλλά ένας 2.0λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο boxer κινητήρας 275 ίππων και 380 Nm ροπής! Ρόλος του είναι να λειτουργεί ως γεννήτρια για τη μπαταρία των 135,5 kWh, εξασφαλίζοντας μια συνολική αυτονομία που ξεπερνά τα 1.000 χλμ. (πάντα σε κύκλο CLTC). Μεγάλη συνεισφορά σε αυτή την τιμή έχει και η εξαιρετική αεροδυναμική, όπως αποτυπώνεται από το συντελεστή οπισθέλκουσας του μόλις Cd 0,195. Διόλου τυχαία τα 270 χλμ./ώρα που φτάνει το U7, πριν να επέμβει ο ηλεκτρονικός περιοριστής για την προστασία της συστοιχίας.

Ο 2.0λιτρος υπερτροφοδοτούμενος επίπεδος βενζινοκινητήρας έχει σχεδιαστεί για να τοποθετείται στην πλατφόρμα e4, λειτουργώντας πρωτίστως σαν range extender. Κατά περίσταση, όμως, μπορεί να κινήσει και μόνος του το αυτοκίνητο, ακόμα και ένα «θηρίο» όπως το U7. Η BYD, και η Yangwang, θα λανσάρουν κι άλλα μοντέλα με τη συγκεκριμένη διάταξη, υποσχόμενες πως όταν δουλεύει ακούγεται μόλις 1 ντεσιμπέλ περισσότερο από τους ηλεκτροκινητήρες. Με άλλα λόγια, η λειτουργία του θερμικού μοτέρ είναι πρακτικά ανεπαίσθητη. Μιλώντας για το U7, η τιμή του στην Κίνα ξεκινά από τις 628.000 γουάν (λίγο πάνω από 76.000 ευρώ), δίχως να αναφέρονται ακόμα πλάνα για τυχόν ερχομό του στην Ευρώπη.














































