Κάποια αυτοκίνητα είναι πραγματικά πολύ άτυχα. Δεν χρειάζεται καν να βιώσουν τρακάρισμα για να το ισχυριστούν. Αρκούν οι στιλιστικές επιλογές των ιδιοκτητών τους, ώστε να τα κάνουν να εύχονται για φαναρτζή. Αυτή η BMW X5 είναι ένα πασιφανές παράδειγμα.
Ο κάτοχός της, κατά πάσα πιθανότητα ήθελε να την φέρει πιο κοντά εμφανισιακά στη μεταγενέστερη X5 M. Ανάλογη έκδοση δεν υπήρχε στην πρώτη γενιά του βαυαρικού SUV, πέρα από τις 4.6is και 4.8is. Λύσεις υπάρχουν, βέβαια. Θα μπορούσε να την είχε πάει σε κάποιον από τους δεκάδες βελτιωτές περιωπής, που έχουν εξελίξει body kits για την πρώτη X5. Αλλά, όχι. Η ταλαίπωρη X5 είτε επισκέφθηκε κάποιον αμφιβόλου προδιαγραφών, είτε «βελτιώθηκε» ιδιοχείρως σε κάποιο γκαράζ. Όπως και να ‘χει, το αποτέλεσμα είναι ίδιας τραγικότητας.
Στο εμπρός μέρος έχει προσαρτηθεί ένα ενιαίο κομμάτι πλαστικού, που καλύπτει τα πάντα: μάσκα, προφυλακτήρα, φτερά, ενώ φαίνεται να συνεχίζει μέχρι το πίσω μέρος, στα φουσκώματα των αναλόγων φτερών και τα προστατευτικά των θυρών. Η κατασκευή βγάζει μάτι πως είναι πρόσθετο, έχοντας τοποθετηθεί πάνω από τα υπάρχοντα μέρη της X5. Το αποτέλεσμα, το βλέπετε. Τα κάθετα «νεφρά» δεν θα μπορούσαν να λείπουν από ένα τέτοιο ρεσιτάλ «καλαισθησίας», ούτε η απομίμηση splitter (ρυθμιζόμενου κιόλας) που φαίνεται έτοιμος να ξεκολλήσει στην πρώτη λακκούβα. Προφανώς δεν τίθεται πια θέμα κίνησης εκτός δρόμου. Οι χρυσαφί ζάντες πάντως, μάλλον είναι το μοναδικό στοιχείο που δεν χρήζει απομάκρυνσης από τη μαύρη BMW.