Όσα μοντέλα M κι αν παρουσιαστούν, όσα άλογα/τεχνολογία/ρηξικέλευθη εμφάνιση κι αν έχουν, το σύμβολο του M GmbH και της BMW ήταν, είναι και θα είναι η M3. Για την οποία οι Βαυαροί ετοιμάζουν πολλά στο μέλλον.
Ο επικεφαλής του M Division μίλησε στο βρετανικό Autocar για τα μελλούμενα της M3, προετοιμάζοντάς μας για όλα: «Η ιστορία της M3 είναι παντοτινή. Κάθε φορά που αλλάζουμε τη φιλοσοφία του κινητήρα -από τετρακύλινδρο σε εξακύλινδρο, μετά σε οκτακύλινδρο και κατόπιν σε εξακύλινδρο με τούρμπο- η πορεία συνεχίζεται. Μπορεί να γίνει ηλεκτρική. Ακόμα κι αν αυτό συμβεί, θα είναι πάντα M3. Ασχέτως κινητήρα ή μετάδοσης, θα πρέπει να οδηγεί κάποιος τα αυτοκίνητά μας και να καταλαβαίνει πως έχει στα χέρια του BMW M. Αντέξαμε στο πέρασμα του χρόνου επί 50 χρόνια και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε».
Σχετικά με το ενδεχόμενο εξηλεκτρισμού των μοντέλων Μ, ο Frank van Meel ήταν σαφής: «Θα ήθελα πολύ να δω εξηλεκτρισμένες M, είτε υβριδικές είτε πλήρως ηλεκτρικές. Ούτως ή άλλως, και να τις παρουσιάσουμε, θα είναι τόσο επαναστατικές που ο κόσμος θα τρελαθεί». Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά μάλιστα, το αγοραστικό κοινό δεν ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τη μορφή των μελλοντικών M, αρκεί να είναι BMW M: «Το 90-95% των πελατών μας δηλώνει πως δεν ενδιαφέρεται αν τα μελλοντικά μας αυτοκίνητα θα είναι υβριδικά ή ηλεκτρικά. Απλά θέλουν να είναι M. Σίγουρα, υπάρχουν κάποιοι που λένε πως δεν θα ξαναγοράσουν αν κάτω από το καπό δεν υπάρχει V8 (σ.σ. για τη M5 πάει αυτό), αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα. Το σέβομαι απολύτως».
Δεδομένου ότι η σημερινή M3 ενστερνίστηκε για πρώτη φορά την τετρακίνηση και το station wagon αμάξωμα, μπορούμε μόνο να φανταστούμε το τι μας επιφυλάσσουν οι Βαυαροί με την επόμενη. Έχουμε καιρό, πάντως, καθότι δεν πρόκειται να παρουσιαστεί πριν το 2025.