Η BMW δέχεται πυρά ομαδόν για τις σχεδιαστικές προσεγγίσεις της, τόσο στις νέες M3/M4 όσο και το ηλεκτρικό της crossover, iX. Οι Βαυαροί υπεραμύνονται των επιλογών τους, ενώ μια συνέντευξη του CEO τους έρχεται στο ίδιο κλίμα, αλλά με ελαφρώς περίεργη οπτική.
Ο Oliver Zipse δήλωσε στο Reuters πως «όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μοιάζουν μεταξύ τους. Αν δείτε την αγορά, όσα μοντέλα εξελίσσονται από την αρχή σε ηλεκτρικές πλατφόρμες, είναι όμοια εμφανισιακά. Η BMW εξυπηρετεί συγκεκριμένους πελάτες, που πληρώνουν ακριβά, και δεν νομίζω πως θέλουν τα αυτοκίνητά τους να μοιάζουν με των υπολοίπων». Ο Γερμανός, δηλαδή, υποστηρίζει πως το iX διακρίνεται για την εκκεντρική σχεδίαση, ώστε να διαφέρει από τον ομογενοποιημένο ανταγωνισμό. Ωστόσο, μια ματιά σε αυτόν φανερώνει πως ο Zipse κάπου κάνει λάθος.
Ford Mustang Mach-E και Tesla Model Y δεν έχουν σχέση μεταξύ τους, ενώ το ίδιο ισχύει για την Mercedes EQC και το Tesla Model X. Ακόμα και αυτοκίνητα που βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα, παρουσιάζουν τεράστιες εμφανισιακές διαφορές μεταξύ τους. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα από τα Hyundai Ioniq 5 και Kia EV6 δεν μπορεί να βρει κάποιος. Το επερχόμενο CUPRA el-Born θα διαφέρει παρασάγγας από το VW ID.3, με το οποίο θα μοιραστεί το πάτωμα, ενώ αμφότερα απέχουν από το Nissan Ariya, λόγου χάρη. Εσείς τι λέτε; Είναι ίδια τα ηλεκτρικά μεταξύ τους ή ο «μεγάλος» της BMW ψάχνει άλλοθι για την εμφάνιση των αυτοκινήτων του;