Αποτελούν την απόλυτη τάση των τελευταίων ετών στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και λόγος αγοράς -ή όχι- ενός μοντέλου. Μεγάλο μέρος του καταναλωτικού κοινού, πλέον κοιτάζει πρώτα περισσότερο τον αριθμό ή τη διάμετρο της «βιτρίνας» στην καμπίνα παρά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου! Όπως όλες οι τάσεις, όμως, έτσι και οι μεγάλες οθόνες σύντομα θα πέσουν σε δημοτικότητα.
Αυτό ισχυρίζεται ο Matthias Junghanns, επικεφαλής σχεδίασης εσωτερικών των BMW i: «Μετράει τόσο πολύ η μεγάλη οθόνη; Προσωπικά πιστεύω πως αυτές οι μεγάλες, μαύρες, γυάλινες επιφάνειες στις καμπίνες επιβατών, αργά ή γρήγορα θα αποτελέσουν παρελθόν». Άποψη που συμμερίζεται ο ομόλογός του στην Polestar, Conny Blommé: «Κάθε τι έχει την κορύφωσή του – και οι μεγάλες οθόνες, πολύ πιθανόν να βρίσκονται εκεί σήμερα. Ούτως ή άλλως, όταν οδηγείς προσέχεις το δρόμο κι όταν είσαι επιβάτης το τοπίο. Δεν κοιτάς τις οθόνες».
Η αξία των λεγομένων αποκτά άλλη βαρύτητα, όταν αναλογιστούμε πως προέρχεται από τους ανθρώπους που έχουν σχεδιάσει δυο από τις μεγαλύτερες εφαρμογές οθόνες σε εσωτερικό αυτοκινήτου. Το μεν BMW Curved Display, που συναντάμε στα iX και i4, αποτελείται από μια οθόνη 12,3 ιντσών (για το καντράν) και μια ακόμα 14,9 ιντσών (για το infotainment), ενώ τα Polestar φέρουν κάθετες οθόνες 9 ή 11,2 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, συνοδευόμενες πάντα από ψηφιακό πίνακα οργάνων. Μάλιστα δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε κατασκευαστή να «αποκηρύττει» τις μεγάλες οθόνες, καθώς ήδη έχουν υπάρξει ανάλογες ανακοινώσεις από την Alfa Romeo.