Η Mercedes-AMG μπορεί να έχει εγκαταλείψει τον V8 για χάρη του τετρακύλινδρου τούρμπο στο μηχανοστάσιο της νέας C 63, ωστόσο η BMW δεν δείχνει καμία τέτοια διάθεση. Το απέδειξε έμπρακτα με τη νέα M5, έστω κι αν χρειάστηκε να βάλει ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες για να τον διατηρήσει στο μηχανοστάσιο. Και έτσι σκοπεύει να συνεχίσει, με σκοπό να γεμίζει οχτακύλινδρες μελωδίες τα αυτιά μας και στο μέλλον.
Ο επικεφαλής ανάπτυξης της BMW, Frank Weber, μίλησε στο Automotive News για τα μελλούμενα των V8 κάτω από τα καπό των Βαυαρών, διαβεβαιώνοντας άπαντες για τη συνέχιση της παρουσίας τους: «Δεν έχει να πάει πουθενά ο V8. Σε συγκεκριμένες αγορές, όπως στην Αμερική και τη Μέση Ανατολή, δεν μπορείς να αντικαταστήσεις έναν V8 με εξακύλινδρο σε σειρά. Δεν είναι θέμα απόδοσης ή επιδόσεων. Σε αυτούς τους τομείς συγκρίνονται οι δυο φιλοσοφίες, αλλά οι πελάτες μας λατρεύουν τη ραφιναρισμένη λειτουργία, τον ήχο και την αίσθηση του V8. Αναμφίβολα, θα συνεχίσουμε να τους προσφέρουμε και στο μέλλον».
Ο Weber μάλιστα διευκρίνισε πως αυτή η κίνηση, δεν αφορά μόνο τις BMW M. Τόσο η επόμενη X5, όσο και η X7 αλλά και η 7άρα, μαζί με τον αντικαταστάτη/διάδοχο της Σειράς 8, θα απολαμβάνουν οχτακύλινδρες πιστονιές στα μηχανοστάσιά τους. Εννοείται σε υβριδική μορφή, τουλάχιστον mild, ενώ βέβαια θεωρείται η επέκταση του 4.4 V8 twinturbo PHEV και σε άλλα μοντέλα, μετά τις XM και M5. Ωστόσο, η BMW επενδύει σε μεγάλο βαθμό και στα ηλεκτρικά. Η επερχόμενη πλατφόρμα Neue Klasse θα υποστηρίξει ένα ολόκληρο χαρτοφυλάκιο διαφόρων μοντέλων, με τα πρώτα να κυκλοφορούν την επόμενη διετία. Η Neue Klasse, όμως, είναι μόνο μία από τις τρεις πλατφόρμες που θα χρησιμοποιεί η BMW εφεξής. Οι V8 θα πατάνε σε ένα πάτωμα και τα μπροστοκίνητα μοντέλα θα κατασκευάζονται στο άλλο, δίνοντας στη φίρμα από το Μόναχο την ευελιξία να καλύπτουν τις ανάγκες όλων των αγοραστών.