Στη BMW ξέρουν πια ότι με το πρώτο που θα ασχοληθούν άπαντες στην παρουσίαση νέου τους μοντέλου, είναι η εμφάνιση. Στο λανσάρισμα των νέων M3/M4 λίγοι έβαλαν πρώτα στις αναφορές τους τις επιδόσεις και τα 510 άλογα των Competition. Όλοι στάθηκαν στο εμπρός μέρος των αυτοκινήτων και τα αμφιλεγόμενα , κάθετα «νεφρά».
Η «φάμπρικα» με τις μάσκες των BMW ξεκίνησε με την X7 και αργότερα τη Σειρά 7, αφορώντας το μέγεθος. Η νέα 4άρα αποφάσισε να τραβήξει ακόμα περισσότερα βλέμματα, γυρνώντας σε κάθετη διάταξη την παραδοσιακή διπλή γρίλια. Και κάπου εκεί, οι Βαυαροί μπήκαν στο «μάτι του Κυκλώνα». Για τη μάσκα των X7/Σειρά 7 υπερασπίστηκαν της επιλογής τους, λέγοντας πως αρέσουν στους Κινέζους. Από τη στιγμή που η κινεζική αγορά είναι από τις κυριότερες για τα δυο αυτά μοντέλα, πάμε «πάσο». Για το ρύγχος των Σειρά 4/M3/M4 όμως, μέχρι τώρα δεν είχαμε απάντηση. Τώρα μας έρχεται, με ειλικρινή και καθόλου απολογητικό τόνο, από τον επικεφαλής σχεδίασης της εταιρίας. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Top Gear, ο Domagoj Dukec εξήγησε λιτά και απέριττα την κατάσταση με τα «νεφρά»: «Δεν είναι σκοπός μας να αρέσουμε σε όλους. Δεν γίνεται να παρουσιάσεις ένα σχέδιο που να τύχει καθολικής αποδοχής. Πρέπει, ωστόσο, να αρέσεις στους πελάτες σου».
Ο Dukec γνωρίζει πως μόλις το 20% του αγοραστικού κοινού βρίσκει καλαίσθητο το εμπρός μέρος της Σειράς 4, τονίζοντας πως το ποσοστό αυτό εμπίπτει στο target group του μοντέλου. Με άλλα λόγια, όπως ισχυρίζεται ο γεννημένος στη Φρανκφούρτη Κροάτης σχεδιαστής, το αυτοκίνητο αρέσει σε όσους πρέπει να αρέσει. Εσείς τι λέτε; Αρέσει εκεί που πρέπει η νέα σχεδιαστική κατεύθυνση της BMW, ή θα έχουμε παρόμοια σκηνικά με εκείνα του Chris Bangle και της 7άρα E65;