Στην Ευρώπη το μακροβιότερο αυτοκίνητο που γνωρίζουμε είναι το Lada Niva. Από το 1977 που παρουσιάστηκε δεν έχει αλλάξει γενιά, ωστόσο έχει δεχτεί αρκετές βελτιώσεις. Δεν παύει όμως να είναι το ίδιο «σκαρί» και όπως φαίνεται θα συνεχίζει να κατασκευάζεται. Εκτός Ευρώπης, υπάρχουν και άλλα μοντέλα που κρατιούνται στη ζωή για αρκετά χρόνια και με τα απαραίτητα «λίφτινγκ», όπως έγινε και με ένα γνωστό και σε εμάς Suzuki.
Πρόκειται για το Maruti Suzuki Eeco, το οποίο δέχτηκε αισθητικές και μηχανικές επεμβάσεις. Η παραγωγή του στην Ινδία ξεκίνησε το 2010, ωστόσο ως βάση χρησιμοποιεί το Suzuki Carry (πωλούνταν και στην Ελλάδα), το οποίο ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 1999. Εξωτερικά, το ανανεωμένο Eego φέρει ένα καινούργιο μπλε μεταλλικό χρώμα, όμως το εσωτερικό είναι πλήρως φρεσκαρισμένο.
Πιο αναλυτικά, φέρει νέο τιμόνι και πίνακα οργάνων με ψηφιακές ενδείξεις, προερχόμενο από το S-Presso. Αλλαγμένη είναι και η κεντρική κονσόλα, μαζί με τα νέα περιστροφικά χειριστήρια του air condition (συρόμενα πριν). Παρά τις πολύ μαζεμένες του διαστάσεις (μήκος 3.675 χλστ.) μπορεί να μεταφέρει από 5 έως 7 επιβάτες, αλλά και να διασκευαστεί μέχρι ένα μίνι ασθενοφόρο.
Η σημαντικότερη διαφορά, εντοπίζεται στη «μεταμόσχευση» κινητήρα. Το 800άρι μηχανικό σύνολο αντικαταστάθηκε από ένα πιο σύγχρονο 1.2 λτ. βενζίνης ή φυσικού αερίου CNG. Ο νέος κινητήρας αποδίδει 81 ίππους και 104 Nm ροπής στη βενζινοκίνητη εκδοχή του ή 72 ίππους και 95 Nm ροπής με το CNG. Η κατανάλωση είναι 5,1 λτ./100 βενζίνη και 3,7 kg/100 χλμ. αντίστοιχα.
Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται τα άκρως απαραίτητα, όπως είναι ABS, μετωπικοί αερόσακοι, air condition, ψηφιακές ενδείξεις στον πίνακα οργάνων και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος. Οι τιμές του ξεκινούν από 513.200 ρουπία Ινδίας (6.075 ευρώ), όταν για παράδειγμα το νέο Alto κοστίζει από 594.500 ρουπία (7.037 ευρώ).