Η δεύτερη γενιά του VW Amarok παρουσιάστηκε προ ενός μηνός, πολυτελέστερη, μεγαλύτερη και ικανότερη σε σχέση με πριν. Οι Γερμανοί έδωσαν στην δημοσιότητα φωτογραφίες μόνο από τη διπλοκάμπινη εκδοχή του αυτοκινήτου, που συνοδεύεται από πλούσια επίπεδα εξοπλισμού. Σήμερα έχουμε τη δυνατότητα να δούμε τη βασική, μονοκάμπινη μορφή του γερμανικού pick up, χάρις στα σκίτσα του Ευρωπαϊκού Γραφείου Πνευματικών Δικαιωμάτων.
Όπως παρατηρούμε (και περιμέναμε) οι προφυλακτήρες υιοθετούν το κλασικό, για βασική έκδοση αγροτικού, άβαφο μοτίβο, ενώ λογικά οι τροχοί των 17 ιντσών είναι σιδερένιοι. Άβαφοι είναι και οι καθρέπτες, ενώ τα LED Matrix φωτιστικά σώματα του Amarok Panamericana κατά πάσα βεβαιότητα δίνουν τη θέση τους σε απλές λυχνίες LED. Απλούστερα εμφανίζονται και τα πίσω φανάρια, με τη LED διαμόρφωση να δίνει τη θέση της σε κανονικούς λαμπτήρες και να αλλάζει ελαφρώς το σχήμα. Οι μπάρες στην καρότσα και την οροφή, επίσης απουσιάζουν.
Από το εσωτερικό δεν υπάρχει ακόμα εικόνα, αλλά πολύ δύσκολα να συνεχίζουν η μεγάλη οθόνη των 12 ιντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 8 ιντσών. Η μικρότερη οθόνη των 10 ιντσών θα κυριαρχεί στο ταμπλό, ενώ μπροστά από τον οδηγό θα συναντάμε κανονικά, αναλογικά όργανα.
Την κίνηση του μονοκάμπινου Amarok θα αναλάβει ο 2.0λιτρος TDI, σε απόδοση 150 ή 170 ίππων (αναλόγως την αγορά). Η κίνηση προς το παρόν επιβεβαιώνεται πως θα μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, αλλά δεν αποκλείεται σε κάποιες περιοχές να συνδυαστεί με το σύστημα τετρακίνησης 4Motion. Επιλογή θα υπάρχει και στο κιβώτιο, μέσω της αυτόματης εναλλακτικής του 10τάχυτου PowerShift της Ford (μην ξεχνάμε πως Amarok και Ranger βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα).