Αυτοκίνητα σαν τη Bugatti Chiron, συνήθως έχουν προδιαγεγραμμένο μέλλον. Αγορά από κάποιον βαθύπλουτο, ελάχιστες βόλτες σε κοσμικά στέκια στην καλύτερη, κλείδωμα στο γκαράζ για αύξηση της μεταπωλητικής αξίας στη χειρότερη. Ετούτη, όμως, είναι πολύ διαφορετική περίπτωση.
Εκεί που Chiron με πάνω από 1.000 χιλιόμετρα ρίχνεις λαχείο αν συναντήσεις, το κοντέρ της συγκεκριμένης αναγράφει πάνω από 80.000! Και τα περισσότερα, έχουν γίνει υπό αντίξοες συνθήκες. Η Chiron 4-005, όπως ονομάζεται επίσημα, είναι ένα από τα πρωτότυπα που χρησιμοποιήθηκε για την εξέλιξη και την αναβάθμιση διαφόρων στοιχείων του αυτοκινήτου. Αποτελεί την πρώτη Chiron που κύλησε τροχούς στις Η.Π.Α. και ιδρυτικό στέλεχος της ομάδας, που «χτένιζε» τον πλανήτη για δοκιμές πριν το λανσάρισμα της έκδοσης παραγωγής, το 2016. Ακόμα και μετά από αυτό, η 4-005 («4» κωδικός για πρωτότυπο, «005» αριθμός παραγωγής) συνέχισε την υπηρεσία της, ως όχημα δοκιμών για αναβαθμίσεις λογισμικού, εξέταση ηλεκτρονικών και fine tuning ανάρτησης.
Η ταλαίπωρη Chiron έχει συμμετάσχει σε δοκιμές αντοχής ακραίων θερμοκρασιών τόσο στην Αφρική, όσο και τη Σκανδιναβία. Επιπλέον έχει κάνει δεκάδες γύρους στα 400 χλμ./ώρα, στην πίστα του Nardo. Όσο απίστευτο κι αν ακουστεί, αυτά είναι το λιγότερο που έχει πάθει. Σε ένα περιστατικό, για το οποίο η Bugatti δεν δίνει λεπτομέρειες, δέχτηκε «κατακέφαλα» την μετάκαυση από τον κινητήρα ενός Eurofighter (ενδεχομένως σε κάποιο προωθητικό event που δεν πήγε ως προβλεπόταν)! Τα σημάδια από τα βάσανα είναι εμφανή στο αμάξωμα, ενώ και στο εσωτερικό υπάρχουν διάσπαρτα καλώδια και μετρητικός εξοπλισμός.
Από τον Μάιο του ’21, έπειτα από 8 χρόνια ασταμάτητων βασανιστηρίων, έχει βρει γαλήνη στη συνταξιοδότηση και το μουσείο της εταιρίας. Επίσημα, δεν πωλείται. Αν κάποιος, ωστόσο, ενδιαφερθεί για την περίπτωσή της, η Bugatti δεν θα είναι αρνητική σε συζητήσεις – ειδικά από τη στιγμή που η παραγωγή της Chiron ολοκληρώθηκε.