Στα τέλη του προηγούμενου έτους έκανε την εμφάνισή του το πρωτότυπο FT-Se , με το οποίο η Toyota προλείανε το έδαφος για το νέο MR2. Ένα concept car ηλεκτρικό, δείχνοντας ότι κατά πάσα πιθανότητα η 4η γενιά του ιαπωνικού sportscar θα πάρει το δρόμο του πλήρους εξηλεκτρισμού. Σύμφωνα με αρκετές πληροφορίες, όμως, αυτή είναι μία από τις επιλογές που εξετάζει το Αΐτσι. Μια άλλη, που απογειώνει το ενδιαφέρον και την προσμονή, αφορά τον κινητήρα του GR Corolla στα 400 άλογα!
Όπως δημοσιεύει το ιαπωνικό Best Car (που, ειρήσθω εν παρόδω, πέφτει πολλές φορές μέσα στις προβλέψεις του), η Toyota εξετάζει το ενδεχόμενο λανσαρίσματος δυο διαφορετικών μοντέλων υπό τη «σημαία» του MR2. Το ένα περιλαμβάνει ένα αμιγώς ηλεκτρικό παράγωγο, δηλαδή την έκδοση παραγωγής του FT-Se. To άλλο και πάρα, μα πάρα, πολύ ελπιδοφόρο, μια βενζινοκίνητη επιστροφή του κεντρομήχανου nippon με τον 1.600άρη τρικύλινδρο τούρμπο των 304 ίππων από το GR Corolla! Κάτι αντίστοιχο έχει ακουστεί παλιότερα και για το επόμενο GR86. To θερμικό μάλιστα προγραμματίζεται να έρθει και νωρίτερα, το 2026 αντί του 2027 που θα κάνει πρεμιέρα το EV – πάντα βάσει των όσων υποστηρίζει το ιαπωνικό δημοσίευμα.
Σύμφωνα με τους Ιάπωνες το βενζινοκίνητο MR2 όχι μόνο θα φέρει τον G16E-GTS στο κέντρο, αλλά θα τον έχει σε βελτιωμένη μορφή 400 ίππων. Η αύξηση των 96 ίππων σε σχέση με το GR Corolla μπορεί να προέλθει και μέσω της υβριδικής οδού, αν και ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει αποδείξει πως «σηκώνει» άνετα τη βελτίωση. Το 8άρι αυτόματο κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης GR-Four θα τον πλαισιώνουν, αναβαθμίζοντας τις επιδόσεις και τη δυναμική του MR2 σε επίπεδα supercar.