Τη στιγμή που όλοι οι κατασκευαστές παλεύουν για μεγαλύτερα νούμερα αυτονομίας, το αφεντικό της Audi δηλώνει πως στο μέλλον τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα διανύουν μικρότερες αποστάσεις μεταξύ των φορτίσεων!
Τη φαινομενικά ανατρεπτική δήλωση έκανε ο Markus Duesmann, σε συνέντευξη που παραχώρησε στα πλαίσια της πρεμιέρας του e-tron GT: «Το να βάζουμε τεράστιες μπαταρίες και να αντέχουν για εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα δεν νομίζω ότι θα συνεχιστεί για πολύ. Στο μέλλον θα κατέβουμε σε χωρητικότητα, ακολουθώντας την ανάπτυξη των δικτύων φόρτισης και την εμπειρία των καταναλωτών. Τα ηλεκτρικά δεν είναι όπως τα κανονικά αυτοκίνητα, που οδηγείς όπως θες και πας στο βενζινάδικο για ανεφοδιασμό. Πρέπει να προσαρμόσεις λίγο το στυλ οδήγησης. Όταν επιτευχθούν αυτοί οι δυο στόχοι, (σ.σ. δίκτυο φόρτισης και προσαρμογή) πιστεύω θα μειωθεί η χωρητικότητα των μπαταριών, καθότι δεν θα χρειάζονται οι αχρείαστα μεγάλες και ακριβές συστοιχίες».
Αυτό που λέει ο Duesmann, είναι πως με την ανάπτυξη του δικτύου φόρτισης και τη μείωση του χρόνου που απαιτείται για αυτή, δεν θα καθίσταται απαραίτητη η μεγάλη αυτονομία καθώς θα μπορείς να φορτίζεις στο ενδιάμεσο. Αυτό, συν την προσαρμογή των οδηγών στα «χούγια» των ηλεκτρικών (κυρίως η σωστή αξιοποίηση της ανάκτησης ενέργειας), θα έχει ως αποτέλεσμα τη βελτιστοποίηση της αυτονομίας. Το e-tron GT, που αποτέλεσε και την αφορμή για τη συνέντευξη του CEO της Audi, διαθέτει μπαταρία 85 kWh και μέγιστη αυτονομία 383 χλμ.
Κάτι παρόμοιο είχε πει πρόσφατα και ο Elon Musk, παρομοιάζοντας την πρεμούρα για τη μεγαλύτερη αυτονομία με κοκορομαχία. Αν θα δικαιωθεί είτε ο Αμερικανός, είτε ο Γερμανός, επαφίεται στο μέλλον.