Σχεδόν καθημερινά βγαίνουν ανακοινώσεις και δηλώσεις από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, με τις οποίες στην ουσία αποκηρύττουν την ηλεκτροκίνηση. Ή, να μην το θέσουμε τόσο απόλυτα, αλλάζουν γνώμη επ’ αυτής. Από εκεί που τα ηλεκτρικά πλασάρονταν ως το μέλλον της αυτοκίνησης, ήρθαν οι πωλήσεις να τα επαναφέρουν στην πραγματικότητα. Η Audi είναι ο πιο πρόσφατος κατασκευαστής με διασκευασμένο τροπάρι, προκρίνοντας πλέον ως λύση τα plug-in υβριδικά.
Σύμφωνα με το βρετανικό Autocar, ο CEO της γερμανικής εταιρίας αποκάλυψε πρόσφατα ότι το VW Group εστιάζει την προσοχή του στην PHEV τεχνολογία, ως γέφυρα μεταξύ των θερμικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Μια κίνηση επιτακτική, κατά τον Gernot Döllner, λόγω των χαμηλών πωλήσεων στα EVs: «Η υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης παίρνει περισσότερο χρόνο από ό,τι αρχικά υπολογίζαμε. Η γέφυρα που χτίζουν τα plug-in υβριδικά με τα ηλεκτρικά, επίσης αποδεικνύεται μακρύτερη των πρώτων υπολογισμών. Παρατηρούμε μια ελαφρώς αρνητική τάση στη ζήτηση των ηλεκτρικών, την ώρα που η αντίστοιχη στα υβριδικά εμφανίζεται διαρκώς ανοδική. Το γενικότερο πρόσημο των EVs πάντως, είναι θετικό. Απλά έχει μειωθεί ο ρυθμός ανάπτυξης», ήταν τα λόγια του Döllner. Ποια είναι τα σχέδιά του;
Για τα επόμενα 10 χρόνια, η Audi θα επικεντρωθεί σε ένα σχέδιο μετάβασης βασισμένο σε 3 άξονες: τους υψηλής θερμικής απόδοσης κινητήρες εσωτερικής καύσης, τα plug-in υβριδικά και τέλος, προς την πλήρη ηλεκτροποίηση της γκάμας το 2033, τα EVs. Πρωτίστως, όμως, τα PHEV και τα αμιγώς θερμικά μοτέρ έχουν προτεραιότητα για το Ίνγκολσταντ, τουλάχιστον στο εγγύς μέλλον.