Οι παλιές, «σκληροπυρηνικές», βασικές εκδόσεις με τους άβαφους προφυλακτήρες και τις ακάλυπτες σιδερένιες ζάντες, αποτελούν εδώ και αρκετά χρόνια παρελθόν. Εννοείται πως υπάρχουν «γυμνές» εκδόσεις, αλλά όλο το αμάξωμα είναι βαμμένο στο ίδιο χρώμα και τουλάχιστον έχουν τάσια. Κατά καιρούς έχουν υπάρξει απειροελάχιστες εξαιρέσεις, αλλά ο συντριπτικός κανόνας θέτει το εξής δίλημμα: τάσια ή αλουμίνιο. Η Enkei έρχεται να δώσει την τρίτη εναλλακτική, που είναι με διαφορά και η καλύτερη.
Το μοντέλο Al’Vita έρχεται να προστεθεί στη σειρά Neo Classic της φημισμένης ιαπωνικής εταιρίας, φέρνοντας τη δεκαετία του 90 στο σήμερα. Η ζάντα Al’Vita αποτελεί τη σύγχρονη μετενσάρκωση της Al’Life, που είχε λανσαριστεί στις αρχές των 90’s και φορεθεί από δεκάδες Nippon sportscars. Οι εκδόσεις RS των Mitsubishi Lancer Evo (το 8άρι στη φώτο) και το MX-5 MK1 είναι ίσως τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα, οπότε τι πιο ταιριαστό να φορέσει τα νέα πατούμενα η τελευταία γενιά Miata; Το ND έβαλε μια ωραιότατη τετράδα 16άρες Al’Vita, με τις 16 οπές και το χαρακτηριστικό σταυρό στο κέντρο να συλλέγουν όλα τα βλέμματα, εδώ σε κράμα αλουμινίου.
Δυο χρώματα είναι διαθέσιμα, το Sparkle Silver και το λίγο πιο σκούρο Hyper Silver, ενώ προαιρετικά προσφέρεται ένα πιο απλοϊκό σχέδιο που φιλοξενεί τα 4 μπουλόνια στο κέντρο δίχως σταυρό, σε επίπεδη μορφή και το σήμα της Enkei πάντα στο κέντρο. Η διάσταση είναι αποκλειστικά 16 ιντσών, ενώ οι Ιάπωνες αναφέρουν πως η αντοχή και η ακαμψία της ζάντας είναι εφάμιλλη μιας σφυρήλατης, χάρη σε μια νέο μέθοδο καλουπώματος. Λεπτομέρειες σχετικά με αυτό δεν ανακοινώνονται, σε αντίθεση με την τιμή.
Όποιος θέλει μια τετράδα ρετρό 16άρες για το καμάρι του, που να θυμίζουν σιδερένιες αλλά να προσφέρουν όλα τα οφέλη των αλουμινένιων, θα πρέπει να δαπανήσει 178.200 γεν. Διαφορετικά, 1.121 ευρώ – ή 280 ευρώ έκαστη.