To ηλεκτρικό F-150 παρουσιάστηκε πάνω από ένα χρόνο πριν, έγινε επιτυχία κατευθείαν και σπάει ταμεία μέχρι σήμερα. Η Ford, όμως, όλο αυτό τον καιρό δεν ανακοίνωνε επίσημα στοιχεία επιδόσεων, παρότι το F-150 Lightning συμμετείχε σε κόντρες και άφηνε τον κόσμο άφωνο με το γκάζι του.
Ήγγικεν η ώρα των ανακοινώσεων για την επιτάχυνση του Lightining Extended Range, το οποίο κοντράρει με άνεση καθαρόαιμα sportscars στο 0-100 χλμ./ώρα. Στο κορυφαίο F-150 Lightning, οι δυο ηλεκτροκινητήρες (ένας εμπρός, ένας πίσω) παράγουν συνδυαστικά 588 ίππους και 1.051 Nm ροπής, στέλνοντας το pick up των 5,9 μέτρων και σχεδόν 3 τόνων στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,9 δλ.! Η Ford μάλιστα τόνωσε την απόδοση και των δυο εκδόσεων, καθώς το μεν Standard Range απέδιδε αρχικά 430 ίππους (πλέον 458 άλογα), το δε Extended 570 άλογα.
Οι αρχικές εκτιμήσεις του «Μπλε Οβάλ» για το κορυφαίο F-150 Lightning, ήθελαν τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε 4,4 δλ. – επίδοση που, ούτως ή άλλως, θα το έχριζε ως ένα από τα ταχύτερα αγροτικά όλων των εποχών. To Extended Range τελικά μπαίνει σε ένα πολύ κλειστό pick up κλαμπ, που καταφέρνουν να ολοκληρώνουν το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4,0 δλ., μαζί με το νέο Hummer και το Rivian R1T. Αμφότερα επίσης ηλεκτρικά, αμφότερα στα 3,0 δλ. για το «100άρι», με το Hummer να αποδίδει 1.014 ίππους/15.592 Nm και το Rivian 835 ίππους/1.231 Nm.
Προκειμένου να μην υπάρχουν απρόοπτα με τα ενεργειακά αποθέματα τις μπαταρίας, η Ford προσφέρει on board φορτιστές. Στη Standard Range είναι ισχύος 11,3 kW και στην Extended 19,2 kW. Η μέγιστη αυτονομία φτάνει στα 370 χλμ. για το Standard και στα 482 χλμ. για το Extended, με τους φορητούς φορτιστές να προσφέρουν 4,8 και 33,8 χλμ. αντίστοιχα για κάθε ώρα φόρτισης. Με τη χρήση Wallbox η μπαταρία φορτίζει από το 15 στο 100% μέσα σε 10 ώρες, ενώ με τη χρήση ταχυφορτιστή πηγαίνει από το 15 στο 80% εντός 41 λεπτών.