Η Alfasud ήταν από τα πρώτα αυτοκίνητα που έδειξαν πως η κίνηση μπροστά εκτός από περιορισμό του κόστους και αύξηση των χώρων, μπορεί να προσφέρει χαμόγελα στον οδηγό. Παρουσιάστηκε το 1971 και μέχρι το 1983 που αντικαταστάθηκε από την 33, αποτέλεσε μια από τις πιο ευχάριστες εκπλήξεις. Όχι μόνο για την Alfa Romeo, αλλά το σύνολο της αυτοκίνησης που έβλεπε το στοίχημα της κίνησης στους εμπρός τροχούς να κερδίζεται.
Δείτε ακόμα: Αγέραστη Alfa Romeo 164 3.0 V6 QV (+video)
Τα εξαιρετικά δείγματα σπανίζουν, καθώς οι περισσότερες Alfasud είτε αφέθηκαν έρμαια της μοίρας τους σε κάποιο χωράφι ή αποθήκη, είτε βγήκαν αναγκαστικά στη σύνταξη λόγω γήρατος (βλέπε μηχανικά προβλήματα και σκουριά). Η συγκεκριμένη του 1982 ενδέχεται να είναι το καλύτερα διατηρημένο κομμάτι στην Ευρώπη, αν όχι τον πλανήτη ολάκερο! Δεν χρειάζονται πολλά λόγια. Μια ματιά στις φωτογραφίες αποκαλύπτει ένα αυτοκίνητο που, αν του βάλεις αυτοκόλλητα στα παράθυρα και ζελατίνες, περνάει άνετα για καινούργιο!
Διαβάστε επίσης: Πόσα θα δίνατε για μια Lancia Delta Integrale;
Είναι ψυχαναγκαστικά συντηρημένη, με πάσης φύσεως παρατηρήσεις (γρατζουνιές, βαθουλώματα, θαμπάδα στο χρώμα, σκουριά κλπ) να λάμπουν δια της απουσίας τους. Το αυτοκίνητο πραγματικά σε σοκάρει με το αψεγάδιαστο της κατάστασης, είτε μιλάμε για μηχανοστάσιο, είτε για επενδύσεις στο εσωτερικό, είτε για πάτωμα. Η μαύρη Alfasud μοιάζει σαν να βγήκε χθες από τη γραμμή παραγωγής. Κάτι που αποτυπώνεται στον αριθμό χιλιομέτρων που αναγράφει το κοντέρ: 5.900 χλμ.! Προφανώς ο ιδιοκτήτης (οι ιδιοκτήτες, η αγγελία δεν αναφέρει αν είναι πρώτο χέρι) την αντιμετώπισε σαν στολίδι, περισσότερο συντηρώντας παρά οδηγώντας τη.
Δείτε ακόμα: Πωλείται Fiat Coupe 20V Turbo με μόλις 3.000 χλμ.!
Κάτω από το καπό συναντάμε τον τετρακύλινδρο boxer των 1.186 κ.εκ. σε απόδοση 68 ίππων, οι οποίοι φτάνουν στους εμπρός τροχούς μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Για να γίνει δική σας, απαιτείται η εκταμίευση 7.900 ευρώ. Και αν κρίνουμε από το θέαμα που αντικρίζουμε, τα αξίζει δίχως δεύτερη σκέψη!