Η νέα γενιά του Land Cruiser μπορεί να βασίζεται σε ολοκαίνουργια πλατφόρμα και να είναι πολυτελέστερο από ποτέ, όμως δεν σημαίνει πως δεν συνεχίζει επάξια την εκτός δρόμου κληρονομιά που υφίσταται από το 1951.
Η Toyota δημοσίευσε μια ωραιότατη gallery από τις περιπέτειες του J300, στο στοιχείο του. Πέτρες, χώμα, νεροφαγώματα, λοφίσκοι, οτιδήποτε περιλαμβάνει ένα πλήρες εκτός δρόμου μενού βρέθηκαν στο διάβα του τελευταίου Land Cruiser – και ουδόλως το απασχόλησαν. Το πλαίσιο στο εμβληματικό off roader των Ιαπώνων εξακολουθεί να είναι τύπου σκάλας, αλλά πλέον εφοδιάζεται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.Είναι το πρώτο Toyota που πατά στην πλατφόρμα GA-F, μια σκληροτράχηλη εκδοχή της TGNA, αλλά και το πρώτο που υιοθετεί το σύστημα Multi-Terrain Select. Αυτό ελέγχει αυτόματα την ποιότητα της επιφάνειας οδήγησης και υιοθετεί τον πιο κατάλληλο τρόπο οδήγησης, με τον οδηγό να ελέγχει τα πάντα μέσω του Multi-Terrain Monitor, το οποίο δίνει στον οδηγό μια πραγματική εικόνα της επιφάνειας του δρόμου κάτω και γύρω από το όχημα και τη θέση των τροχών.
Το αυτοκίνητο εξελίχθηκε στις διαδρομές του περίφημου αγώνα στο Ντακάρ, ενσωματώνοντας μέχρι ηλεκτρονικό έλεγχο της ανάρτησης (Electronic Kinetic Dynamic Suspension System, E-KDSS για συντομία). Χάρις στο συνδυασμό όλων αυτών των συστημάτων με τα 200 λιγότερα κιλά (σε σχέση με τον προκάτοχο) και τα πανίσχυρα μοτέρ, το πιο πρόσφατο Land Cruiser πολύ δύσκολα θα προβληματιστεί εκτός δρόμου.
Τα 415 άλογα και 650 Nm του νέου 3.5 V6 twinturbo και τα 309 άλογα/ 700 Nm του επίσης νέου 3.3 V6 twinturbo ντίζελ μετατρέπουν το μεγάλο Toyota σε καταδιωκτικό χώματος. Στα video θα παρακολουθήσουμε και την πιο σκληροπυρηνική έκδοση GR Sport, που είναι ακόμα πιο ικανή σε κροκάλες, λάσπες και κατσάβραχα.