Ένα από τα αυτοκίνητα της Mercedes που έχει μείνει στην ιστορία ως best seller, με πάνω από 2,7 εκατομμύρια πωλήσεις και μνημειώδη αντοχή, είναι η W123, η οποία κατασκευάστηκε μεταξύ 1976 έως 1986. Στην Ελλάδα τη λατρέψαμε και ως ταξί, με αρκετές 200D, 240D και 300D να παραμένουν κανονικά στην υπηρεσία του κοινού μέχρι πριν λίγα χρόνια. Σε λίγες περιπτώσεις, δε, μέχρι σήμερα. Συνθήκη, ωστόσο, που δεν ισχύει μόνο στη χώρα μας. Στην Ισπανία, για παράδειγμα, υπάρχει μια W123 με 7 εκατομμύρια χιλιόμετρα, που εξακολουθεί να εξυπηρετεί καθημερινά τον κόσμο!
Η Γερμανίδα που σπάει όλα τα κοντέρ χιλιομέτρησης βρίσκεται στα Κανάρια Νησιά, γράφοντας «υπερωρίες» με βόλτες τουριστών από το 1986. Μάλιστα εδώ έχουμε την πολύ σπάνια έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο, η οποία επέβαλλε και ενισχύσεις στο σασί για να έχει το κεφάλι του ήσυχο ο Domingo, όπως ονομάζεται ο ευτυχής κάτοχος της εν λόγω W123 Lang 240D. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς του, έχει κάνει πάνω από 30.000 ταξίδια στα 38 χρόνια που δουλεύει με την W123 εξυπηρετώντας κυριολεκτικά εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους.
Η Lang έχει το μοναδικό προτέρημα να φιλοξενεί ως 7 επιβάτες στην καμπίνα, αξιοποιώντας στο μέγιστο βαθμό το έξτρα μεταξόνιο (3.425 χλστ. αντί 2.795 χλστ.) . Φυσικά σε τέτοιες περιπτώσεις, σημασία έχει το ταξίδι όχι το πόσο γρήγορα θα φτάσεις στον προορισμό. Τα -πολύ- αυξημένα κιλά πέφτουν στις πλάτες του ατμοσφαιρικού ντίζελ 2.4 λτ. OM616, απόδοσης μόλις 72 ίππων και 137 Nm. Ένα 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο περνάει την ισχύ στον πίσω άξονα, αλλά για επιδόσεις ούτε λόγος. Η κανονική 240D ήθελε 24,6 δλ. (!) για το 0-100 χλμ./ώρα και μετά από πολλή ώρα, έφτανε στα 143 χλμ./ώρα τελικής. Η Lang με το πολύ παραπάνω βάρος; Ζήτημα να πιάνει τα 100 χλμ./ώρα γενικά. Ούτως ή άλλως, δεν είναι αυτή η δουλειά της.
Το αυτοκίνητο κάνει καθημερινά περίπου 700 χλμ., πολλές φορές σε 3 8ωρες βάρδιες. Κοινώς, κάποιες μέρες δεν σταματάει να κινείται! Κάπως έτσι διανύει 5.000 χλμ. την εβδομάδα, απαιτώντας 52 αλλαγές λαδιών ετησίως και ενδελεχή έλεγχο ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Αυτό είναι το δεύτερο μοτέρ που χρησιμοποιεί, καθώς το πρώτο αντικαταστάθηκε στα 3,8 εκατ. χλμ. Το κοντέρ τώρα δείχνει 7 εκατομμύρια και στόχος είναι να φτάσει μέχρι τα 10 εκατ.! Αν συνεχίσει έτσι, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα τα καταφέρει.