Ο άσος στις πόρτες ενός αγωνιστικού είναι βαρύ φορτίο. Στο WRC ειδικά, φανερώνει πως το πλήρωμα που βρίσκεται πίσω του κατέκτησε το πρωτάθλημα την προηγούμενη χρονιά. Το Peugeot 206 WRC που βλέπουμε, κουβαλάει ακόμα ένα ιστορικό «δισάκι».
Παρουσιάστηκε το 2001, ως η αναβαθμισμένη εκδοχή του αυτοκινήτου που επανέφερε τους Γάλλους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 1999. Πριν το Evo 2, όπως είναι η ονομασία του, το 206 WRC πρόλαβε να κάνει το νταμπλ (Οδηγών και Κατασκευαστών) στη σεζόν του 2000, με τον Marcus Gronholm στα πηδάλια. Η παρουσίαση του Evo 2 την επόμενη χρονιά συνοδεύτηκε από σαρωτικές εμφανίσεις, με την Peugeot να εξασφαλίζει τον τίτλο το 2001 και το 2002 (3 σερί με αυτόν του 2000) και τον Gronholm να παίρνει το δεύτερό του πρωτάθλημα, το 2002.
Εκτός του «Σανίδα», στο αριστερό μπάκετ κάθισαν επίσης οι Didier Auriol και Richard Burns. Ο αείμνηστος Άγγλος μεταγράφηκε στο τέλος του 2001 από τη Subaru, αφού πρώτα είχε κατακτήσει τον τίτλο. Ούτως ή άλλως οι τίτλοι δεν λείπουν από το συγκεκριμένο, καθώς πέρασαν από το τιμόνι του 3 παγκόσμιοι πρωταθλητές – συν τον «τρελό» Gilles Panizzi. Το No 1 στις πόρτες απολύτως φυσιολογικό, καθώς ο Gronholm εξασφάλισε τη δεύτερη κούπα του χρησιμοποιώντας και το συγκεκριμένο, με αριθμό σασί No. C35. Το παλμαρέ του ερυθρόλευκου (που αρχικά ήταν ασημί) 206 WRC αναγράφει 10 συμμετοχές στο WRC, με 3 εξ αυτών να καταλήγουν σε νίκη (Αυστραλία και Κορσική το 2002, Νέα Ζηλανδία το 2003).
Όπως όλα τα WRC της εποχής του, το 206 έχει κάτω από το καπό έναν 2λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα με 300 άλογα (350 στην πραγματικότητα) και 470 Nm. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενων διαφορικών και 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου. Το αυτοκίνητο πωλείται από την Girardo & Co και για να νιώσετε παγκόσμιος πρωταθλητής, απαιτούνται περίπου 250.000 λίρες (290.000 ευρώ).