Ενδεχομένως να μην θυμούνται πολλοί το V8, καθώς τα 80/90/100 ήταν τα πρωταγωνιστικά μοντέλα στην προ «Α» εποχή της Audi. Η λιμουζίνα από το Ίνγκολσταντ ήταν αυτή που έβαλε τους «τέσσερις κύκλους» στη μάχη με τις BMW-Mercedes στα πρωταθλήματα Τουρισμού, ενώ προετοίμασε παράλληλα το έδαφος για τον ερχομό του A8.
Δείτε ακόμα: Άφθαρτο Audi 80 1.8S του 1991 με 17.300 χλμ.
Παρουσιάστηκε το 1988 και ήταν το πρώτο Audi στην κατηγορία των Σειρά 7 και S-Class. Αποκλειστικά με σύστημα τετρακίνησης quattro και αρχικά με V8 3.6 λίτρων, απόδοσης 250 ίππων στις 5.800 σ.α.λ. και 340 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Οι επιλογές στα κιβώτια ήταν μεταξύ ενός 4τάχυτου αυτόματου κι ενός 5τάχυτου χειροκίνητου. Το 1991 προστέθηκε ένας 4.2 V8, με 280 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και 400 Nm στις 4.000 σ.α.λ., στο οποίο το χειροκίνητο απέκτησε μια σχέση παραπάνω.
Από το ’88 μέχρι το ’93 η Audi πούλησε περίπου 21.000 V8. Σήμερα είναι από τα πιο σπάνια και περιζήτητα αυτοκίνητά της, με τις τιμές για άριστα δείγματα να φτάνουν σε επίπεδα καινούργιου RS3. Καλή ώρα αυτό το ολλανδικό, που ενδεχομένως να πρόκειται για το V8 με τα λιγότερα χιλιόμετρα στον πλανήτη! Αγοράστηκε το 1990 στο Βέλγιο και μέχρι το 2016 έγραψε μόλις 157 χλμ.! Τότε, το πήρε στην κατοχή του ένας άλλος συλλέκτης από την Ολλανδία, προσθέτοντας άλλα 61 χλμ. στο κοντέρ. Συνολικά, μιλάμε για 218 χλμ. – πρακτικά, δηλαδή, αυτοκίνητο βιτρίνας.
Διαβάστε επίσης: Ελληνικό Audi 80 1.000+ ίππων! (+video)
Είναι εξοπλισμένο με τον 3.6 V8 και το 4άρι αυτόματο, έχοντας πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει ABS, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με μνήμες, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός-πίσω, δερμάτινο σαλόνι, ηλιοροφή, αυτόματο κλιματισμό κλπ. Βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση, όντας φυλασσόμενο σε κλειστά γκαράζ από την αρχή της καριέρας του. Και απαιτείται το ανάλογο αντίτιμο για να προστεθεί στο δικό σας. Ο πωλητής ζητάει 74.950 ευρώ για να το παραχωρήσει. Στις 70.280 ευρώ αγοράζετε καινούργιο το RS3 Sport Sedan, για να έχετε την επιλογή της «ζελατίνας». Ποιο προτιμούσατε;