Η Skoda ανήκει πλέον στην αφρόκρεμα των mainstream κατασκευαστών, σημειώνοντας το ένα ρεκόρ πωλήσεων μετά το άλλο και διαθέτοντας τόσο πλήρη αυτοκίνητα, που προκαλεί την αντίδραση ακόμα και της ίδιας της VW! Το Βόλφσμπουργκ έπαιξε τον μεγαλύτερο ρόλο στην αναμόρφωση της τσέχικης φίρμας, σηματοδοτώντας την αλλαγή πορείας με το Felicia. Τα πρώτα δείγματα ωστόσο, είχαν φανεί ήδη από το Favorit.
Διαβάστε επίσης: Τι κοινό είχε το Skoda Favorit με την Porsche;
Με σχεδίαση από τον Nuccio Bertone και πλήρη γκάμα αμαξωμάτων –5θυρο χάτσμπακ, estate (Forman) και Pick up-, το Favorit κυκλοφόρησε από το 1987 μέχρι το 1995 και πούλησε σχεδόν 770.000 κομμάτια. Εκτός της εισροής εσόδων, η εμπορική επιτυχία ήταν καίρια στην απόφαση της VW να αγοράσει την τσεχική εταιρία και να αλλάξει την ιστορία της. Το μπεζ που βλέπουμε, αποτελεί ενδεικτικό δείγμα και μοιάζει σαν να βγήκε από Μλάντα-Μπόλεσλαβ πριν μια εβδομάδα!
Μπορεί να είναι μοντέλο του 1990, όμως το οδόμετρο δεν αναγράφει περισσότερες από 17.000 χλμ. Η κατάσταση στην οποία διατηρείται κρίνεται ως εξαιρετική, με το αμάξωμα να μην έχει γρατζουνιές, θαμπάδες ή βαθουλώματα, ενώ εννοείται ότι απουσιάζουν πάσης φύσεως σκουριές και «σάπια». Σε ίδιο επίπεδο καινούργιου το εσωτερικό, όπου τα πάντα –συμπεριλαμβανομένου του ρολογιού αντί στροφόμετρου- δουλεύουν σαν… ρολόι. Επενδύσεις και πλαστικά, επίσης σε άψογη κατάσταση.
Δείτε ακόμα: Fiat Uno του 1996 με μόλις 901 χλμ. και τις ζελατίνες!
Την κίνηση αναλαμβάνει ο τετρακύλινδρος των 1.289 (και όχι 1.189 όπως λέει η αγγελία) κ.εκ. απόδοσης 62 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και 99 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο και επιταχύνει το Favorit στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 15,2 δλ., με την τελική να φτάνει στα 150 χλμ./ώρα. Για όλα αυτά, συν την εξαιρετική κατάσταση και τα λίγα χιλιόμετρα, ο υποψήφιος αγοραστής καλείται να εκταμιεύσει 7.900 ευρώ!