Πάνε 27 χρόνια από όταν το Honda CRX σταμάτησε να βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής, αφήνοντας ένα δυσαναπλήρωτο κενό στη γκάμα του «Big H». Ένα κενό για το οποίο οι κάτοχοι των αντίστοιχων μοντέλων, σε εξαιρετική κατάσταση, κάνουν πάρτι.
Δείτε ακόμη: «S2000 τσέπης» το ανανεωμένο Honda S660
Τα άψογα CRX γενικά κοστίζουν. Μπορεί να συναντήσει κανείς αγγελίες που ζητάνε 5.000 ή και παραπάνω ευρώ, για μοντέλα του 90. Ειδικά οι εργοστασιακές περιπτώσεις, που είναι ελάχιστες, κυμαίνονται ψηλά. Όμως δύσκολα φτάνουν στα επίπεδα του σημερινού, λευκού «γαζωτή». Το αυτοκίνητο είναι του 1991 και δεν χρειάζεται παραπάνω από μια φωτογραφία για να διαπιστώσουμε ότι πρόκειται για «χαρτί». Δεν υπάρχει ίχνος σκουριάς, ούτε καν βαθουλώματος στο αμάξωμα, με την βαφή να κρατιέται σε απίστευτα καλή κατάσταση.
Δείτε ακόμα: Όταν τα Honda CRX και Integra κυνηγούσαν το Nissan Skyline (+video)
Κάτι που ισχύει και για τα μηχανικά μέρη, όπου δεσπόζει ο D16A6 των 108 ίππων. Δεν μιλάμε, δηλαδή, ούτε για τον ισχυρότερο D16ZC των 140 ίππων ούτε φυσικά για τον κορυφαίο B16A των 150. Το εσωτερικό ακολουθεί στην ίδια, εξαιρετική εικόνα, όλα τα service έχουν πραγματοποιηθεί στην ώρα τους και σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, το οδόμετρο αναγράφει 32.500 μίλια (52.303 χλμ.), ενώ άπαντα τα ηλεκτρικά (παράθυρα, καθρέπτες, ηλιοροφή) λειτουργούν απροβλημάτιστα.
Διαβάστε επίσης: Η ιστορία του «γαζωτή» Honda CRX (+video)
Πίσω στο 1991, ένα αντίστοιχων προδιαγραφών καινούργιο CRX κόστιζε λιγότερο από 12.000 δολάρια. Δηλαδή περίπου 22.000 σε σημερινά χρήματα, ή 19.785 σε δικά μας ευρώ. Στα επίπεδα του βασικού Honda Civic 1.0 Turbo VTEC των 129 ίππων. Το συγκεκριμένο, ωστόσο, έφτασε πολύ ψηλότερα. Η δημοπρασία έκλεισε στις 33.600 δολάρια (30.212 ευρώ). Δυο χιλιάδες περισσότερες από την κορυφαία έκδοση Sport Plus Navi του χειροκίνητου Civic 1.5 Turbo VTEC των 182 ίππων!