Τα κάμπριο αυτοκίνητα ανέκαθεν συγκέντρωναν τα βλέμματα, ενώ παλαιότερα ήταν δημοφιλή. Ωστόσο, τώρα οι επιλογές έχουν περιοριστεί και αφορούν ακριβά και πολυτελή μοντέλα. Τη δεκαετία του 2000 έγινε μια «έκρηξη» με τα μικρά και μικρομεσαία κουπέ – κάμπριο, όμως και αυτά εξαφανίστηκαν από το χάρτη της αυτοκίνησης.
Δείτε ακόμα: Νέο Suzuki Jimny pick-up για δύσβατα χωράφια
Γυρνώντας το χρόνο ακόμα πιο πίσω και συγκεκριμένα πριν από 3 δεκαετίες την εποχή του ’90, από τα πιο φθηνά κάμπριο που κυκλοφόρησαν ήταν το Fiat Punto Cabrio, το Peugeot 205 Cabrio και το Suzuki Swift Cabrio. Υπήρχαν τα αμέσως πιο ακριβά Ford Escort Cabrio, VW Golf Cabrio, Opel Astra Cabrio, Rover 200 Cabrio κ.λπ. Σήμερα όλα αυτά τα μοντέλα είναι εξαιρετικά σπάνια να τα δει κανείς να κυκλοφορούν και μάλιστα σε καλή κατάσταση.
Δείτε ακόμα: Κειμήλιο Toyota Corolla 30 ετών με 36.000 χλμ.!
Και όμως ένα Suzuki Cabrio έχει μείνει απούλητο από το 1992, είναι πλήρως εργοστασιακό και κυριολεκτικά σαν καινούργιο. Το εικονιζόμενο μικρό ιαπωνικό κάμπριο δεν έχει ταξινομηθεί όλα αυτά τα χρόνια και το κοντέρ του γράφει 319 χιλιόμετρα. Ακόμα και τα λάστιχα που φοράει, είναι τα εργοστασιακά (φυσικά θέλουν άλλαγμα). Επίσης, έχουν γίνει κάποιες απαραίτητες εργασίες συντήρησης, όπως είναι αλλαγή λαδιών, φίλτρου, μπαταρίας και καθαρισμός του εσωτερικού.
Δείτε ακόμα: Αθάνατο Nissan Sunny 1.4 του 1992 με 46.000 χλμ.
Ο 1.300άρης κινητήρας αποδίδει 68 ίππους και 99 Nm ροπής, επιταχύνει το βάρους 800 κιλών αμάξωμα στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,0 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 165 χλμ./ώρα.
Όσο για την τιμή του καινούργιου αυτού Suzuki Cabrio 1.3 η εμπορία από την Πολωνία ζητά το ποσό των 30.000 ζλότι (6.577 ευρώ).
Δείτε ακόμα: Άφθαρτο Audi 80 1.8S του 1991 με 17.300 χλμ.