Μπορεί το νέο NSX να διαθέτει καντάρια τεχνολογίας και 571 ίππους, αλλά την χάρη και την απήχηση του αυθεντικού δύσκολα θα τα προσεγγίσει. Εξ ου και οι απίθανες τιμές που πιάνουν όσα δημοπρατούνται, με εξαίρεση το σημερινό.
Δείτε ακόμα: Έρχεται Honda NSX Type R με 650 ίππους!
Το μαύρο supercar της Honda (Acura για να είμαστε ακριβείς, μιας και πρόκειται για αμερικανικό μοντέλο) που βλέπουμε στις φωτογραφίες, είναι η επεξήγηση στο λήμμα «εργοστασιακό». Τα πάντα, από τις ζάντες και τον κινητήρα μέχρι το τιμόνι και τον λεβιέ ταχυτήτων, είναι όπως όταν το αυτοκίνητο βγήκε από το εργοστάσιο το 1991. Ακόμα και το κασετόφωνο έχει μείνει στη θέση του, προσφέροντας την ανάλογη νότα ρομαντισμού και νοσταλγίας για την δεκαετία του 90! Οι ζάντες και τα ελαστικά παραμένουν στην διάσταση 205/50/15 εμπρός-215/45/16 πίσω (ενδεικτικά τα σημερινά Civic 1.6 i-DTEC και 1.5 Turbo VTEC έχουν 235/45/17), δεν έχουν τοποθετηθεί ελατήρια χαμηλώματος, ούτε καν φίλτρο ελευθέρας στην πολλαπλή εισαγωγής!
Κατά συνέπεια ο 3λιτρος ατμοσφαιρικός VTEC αποδίδει 270 ίππους στις 7.100 σ.α.λ. (κόφτης στις 8.000) και 290 Nm ροπής στις 5.300 σ.α.λ., ισχύς που φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Έχει διανύσει μόλις 10.460 χλμ. και σύμφωνα με τον πωλητή -και το βιβλίο service- δεν έχει υποστεί ποτέ ζημιά, ούτε καν σε επίπεδο φαναρτζοδουλειάς.
Διαβάστε επίσης: H Honda δίνει «κοψοχρονιά» το NSX!
Με όλα αυτά δεδομένα, αλλά και το ιστορικό των εργοστασιακών NSX 1ης γενιάς, θα περίμενε κανείς η τιμή να βρίσκεται πολύ πάνω από τις 100.000 δολάρια. Φευ! Προς το παρόν, μόλις που ξεπερνά τις 30.000 (34) και μένουν 3 μέρες για την λήξη της δημοπρασίας. Αν δεν γίνει κάποιο «μπαμ» στο εναπομείναν διάστημα, πρόκειται για πραγματική κοψοχρονιά. Όποιος ενδιαφέρεται, ας ρίξει μια πιο λεπτομερή ματιά.