Η κατάσταση στην κατηγορία των πάλαι ποτέ κυρίαρχων μεσαίων σεντάν θυμίζει πια «Χάιλαντερ»: στο τέλος θα μείνει μόνο ένα (κι άμα). Renault Talisman, Toyota Avensis και Ford Mondeo έχουν ήδη χαιρετήσει (στην Ευρώπη, γιατί στην Κίνα κυκλοφορεί νέο Mondeo), το VW Passat δεν γνωρίζει ακόμα αν θα συνεχίσει ως τετράθυρο (σίγουρο μόνο το station wagon Variant για επόμενη γενιά), ενώ το ίδιο ισχύει για το Opel Insignia.
Οι φήμες για μεταστροφή του γερμανικού liftback σε SUV κυκλοφορούν από το 2020, αποκτώντας βάσιμη υπόσταση νωρίτερα στο 2022. Γεγονός στο οποίο συνηγορεί η κατάργηση του σημερινού μοντέλου από την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας, όπου κυκλοφορεί με τα σήματα της Vauxhall. Το Insignia αποσύρθηκε από τους εκεί τιμοκαταλόγους και η εταιρία λαμβάνει πια παραγγελίες μέχρις εξαντλήσεως του στοκ, αλλά στην υπόλοιπη Ευρώπη συνεχίζει κανονικά. Αν μη τι άλλο, όμως, δείχνει τα μελλούμενα. Η δεύτερη γενιά Insignia παρουσιάστηκε το 2017 και πέρασε από το «νυστέρι» του πλαστικού το 2020, για ένα μικρής έκτασης facelift.
Το Insignia 3ης γενιάς θα αλλάξει εντελώς, αποκτώντας ξεκάθαρα crossover προσανατολισμό σε αμάξωμα και χαρακτήρα, επωφελούμενο από την πλατφόρμα eVMP του Groupe PSA. Κατά συνέπεια, θα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στα επόμενα Peugeot 3008/5008 και θα διαθέτει πλήρη γκάμα ηλεκτροποιημένων εκδόσεων, με plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά παράγωγα. Οι κινητήρες βενζίνης θα παραμείνουν, με τη μορφή των διαφόρων εκδοχών του 1.200άρη τρικύλινδρου τούρμπο, ωστόσο αυτοί του πετρελαίου δύσκολα θα συνεχίσουν. Προς το 2024 το περιμένουμε, δίχως να επισημοποιείται κάτι ακόμα.