To Dacia Duster αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα SUV στην Ευρώπη, το οποίο στη δεύτερη γενιά του παρουσιάζεται σημαντικά αναβαθμισμένο. Ειδικά μετά την προσθήκη των νέων κινητήρων πετρελαίου 1.5 Blue dCi, των βενζίνης 1.33 λτ. TCe και του διπλού καυσίμου 1.0 TCe Eco-G (βενζίνη/υγραέριο), έγινε ακόμα πιο συμφέρον ως αγορά.
Δείτε ακόμα: Νέο Dacia Sandero πιο σύγχρονο από ποτέ
Όλα αυτά τα χρόνια, το γνωρίζουμε με το ελκυστικό σχεδιαστικά 5θυρο αμάξωμα. Πριν από δύο χρόνια είχε κάνει την εμφάνισή του το πρωτότυπο Pick-up, από την ρουμανική εταιρεία διασκευής οχημάτων Romturingia. Τελικά, φαίνεται ότι υπήρξε σημαντική ζήτηση και το Duster Pick-up ξεκίνησε να πωλείται, αποτελώντας προϊόν συνεργασίας των δυο εταιριών.
Το «αγροτικό» Duster έχει μήκος 4.341 χλστ., πλάτος 1.822 χλστ., ύψος 1.678 χλστ., μεταξόνιο 2.673 χλστ. και απόσταση από το έδαφος 224 χλστ. Συγκριτικά με το επιβατικό 5θυρο είναι πιο κοντό κατά 19 χλστ. και 14 χλστ. πιο ψηλό από το έδαφος. Η καμπίνα είναι αποκλειστικά διθέσια και το υπόλοιπο τμήμα έχει μεταμορφωθεί σε μια πλήρως καλυμμένη καρότσα μήκους 1,65 μ., πλάτους 1.350 χλστ. (970 χλστ. ανάμεσα από τους θόλους), χωρητικότητας 1.000 λίτρων (μέχρι τα πλευρικά τοιχώματα) και με ωφέλιμο φορτίο 500 κιλών.
Δείτε ακόμα: Ποιο Dacia Duster συμφέρει; Βενζίνη, diesel ή LPG;
Την κίνηση του Duster Pick-up αναλαμβάνει ο ντίζελ 1.5 λτ. Blue dCi των 115 ίππων στις 3.750 σ.α.λ. και 260 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης, με την Dacia να ανακοινώνει 4,9 λτ./100 χλμ. (NEDC).
Το Duster Pick-Up προσφέρεται μόνο σε άσπρο χρώμα (Glacier White). Ο βασικός του εξοπλισμός περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- 4 αερόσακους, Hill Start assist, Hill Descent Control, ESP και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Όσον αφορά την τιμή του, αυτή στη Ρουμανία ξεκινά από τις 22.546 ευρώ, όταν το επιβατικό Duster 1.5 Blue dCi 4WD κοστίζει από 17.550 ευρώ. Παρόλα αυτά και πάλι είναι φθηνότερο από άλλα ντίζελ 4κίνητα pickup μοντέλα, αν και οι μεταφορικές του ικανότητες είναι μικρότερες. Αναμφίβολα θα είχε ενδιαφέρον θα διατεθεί και σε άλλες χώρες πλην της Ρουμανίας και ειδικά στην ελληνική αγορά, όπου τα «αγροτικά» είναι δημοφιλή. Ίσως, αν υπάρξει ζήτηση να το δούμε να… αλωνίζει και στα δικά μας χωράφια.
Δείτε ακόμα: Ποιο SUV καίει 5€/100 χλμ. και δεν είναι diesel ή CNG;