Όλοι μας ψάχνουμε να βρούμε άκρη με τα πράσινα/κόκκινα/κίτρινα/μπλε τιμολόγια της ΔΕΗ, και δεν τη βρίσκουμε κιόλας. Ανάλογους προβληματισμούς θα έχει και το Toyota Hilux σε λίγο καιρό, καθώς ετοιμάζεται να φορέσει για πρώτη φορά την ταμπέλα «ηλεκτρικό».
Το Hilux BEV παρουσιάστηκε πρώτη φορά πριν δυο χρόνια, ως πρωτότυπο. Αμέσως, όμως, άρχισαν να κυκλοφορούν πληροφορίες πως η απόφαση για πέρασμα στην παραγωγή, ήτο ειλημμένη. Τώρα έρχεται η επιβεβαίωση, μέσω του προέδρου της Toyota Ταϊλάνδης. Η ασιατική χώρα είναι μια από τις μεγαλύτερες αγορές pick up στον κόσμο, κάνοντας διαρκώς σχέδια για εμπλουτισμό του στόλου οχημάτων με αμιγώς ηλεκτρικά. Το Hilux BEV είχε ούτως ή άλλως ανακοινωθεί πως θα έκανε τις πρώτες, πιλοτικές, του βόλτες εκεί ως τάξι, αλλά πλέον επιβεβαιώνεται πως μέχρι το τέλος του 2025 θα πάει στις αντιπροσωπείες της Toyota κανονικά, δίχως περιορισμούς.
Η ανακοίνωση ήρθε από το Reuters και τον εκτελεστικό αντιπρόεδρο της Toyota Motor Asia , Pras Ganesh, ο οποίος δήλωσε πως το ηλεκτρικό Hilux θα μπει στην παραγωγή εντός του επόμενου έτους. Περισσότερες λεπτομέρειες δεν μοιράστηκε, πέρα από ότι θα γίνουν δοκιμές στην πόλη Pattaya, στα ανατολικά της χώρας. Λεπτομέρειες δεν ανακοινώνονται ούτε σχετικά με το Hilux BEV, αλλά εμφανισιακά τουλάχιστον έχει μεγάλες διαφορές σε σχέση με το κανονικό. Η κλειστή μάσκα είναι η σημαντικότερη, όπως και το πορτάκι για τη θύρα φόρτισης. Από πλευράς τεχνικών χαρακτηριστικών τώρα, το μόνο που έχει ακουστεί από τα χείλη των Ιαπώνων είναι πως η αυτονομία του πρωτοτύπου, στην παρουσίασή του το 2022, κυμαίνεται στα 230 χλμ. Πέρα από αυτό, ο Ganesh εκφράζει τους προβληματισμούς του για το βάρος, καθώς θα πρέπει να επιτευχθεί ισορροπία μεταξύ της χωρητικότητας της μπαταρίας (άρα και της αυτονομίας) και του πόσο θα ζυγίζει το αυτοκίνητο.