Yπάρχουν πολλές 5άρες με τροπέτα από M5, όμως σαν τη συγκεκριμένη «Μπέμπα» που κάτω από το καπό της έχει ντίζελ κινητήρα Mercedes 500 ίππων, ουδεμία!
Η ζωή της κόκκινης E28 ξεκίνησε πολύ νορμάλ, το 1987, ως μια απλή 518i. Για κάποια χρόνια οι 105 ίπποι του M10B18 επαρκούσαν στον ιδιοκτήτη της, όμως από ένα σημείο και μετά άρχισαν να δείχνουν λίγοι. Μονόδρομος η βελτίωση και η μεταμόσχευση κινητήρα, όμως ο ενθουσιώδης κάτοχος της 5άρας ήθελε κάτι διαφορετικό. Θα μπορούσε εύκολα να βάλει το μοτέρ της αντίστοιχης M5, ανεβάζοντας «μονοκοπανιά» την ισχύ στα 286 άλογα. Ήθελε, όμως, κάτι διαφορετικό και κυρίως, με προοπτικές βελτίωσης. Η λύση ήρθε από το αιώνια αντίπαλο στρατόπεδο: τη Mercedes.
O OM606 είναι ένας από τους κορυφαίους κινητήρες του «Αστεριού», συνδυάζοντας παροιμιώδη αξιοπιστία με μεγάλα «ανοίγματα» στις μετατροπές. Χρησιμοποιείται πολύ συχνά ως βάση για ιδιαίτερα project σε drift cars, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη πως κάτι ανάλογο έγινε και εδώ. Ο 3λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος τουρμποντίζελ πήρε θέση στο μηχανοστάσιο της 518i και σύντομα, ξεκίνησαν οι διαδικασίες ενίσχυσης. Μεγαλύτερο τούρμπο Borgwarner S300, νέα αντλία πετρελαίου, χειροποίητη εξάτμιση, ψυγείο από M3 E36 και εξωτερική wastegate συνδυάστηκαν με το 6άρι χειροκίνητο μιας C220td, ειδική παραγγελία σφονδύλου και συμπλέκτη αγωνιστικών προδιαγραφών της Sachs, παρέα με ενισχυμένο άξονα μετάδοσης και μπλοκέ διαφορικό. Το τελικό αποτέλεσμα είναι 500 άλογα και πάρα πολλά Nm ροπής (που δεν αναφέρονται), ικανά να προκαλέσουν πανικό ακόμα και σε μεταγενέστερες M5!
Οι βελτιώσεις συνεχίζονται στο στήσιμο, με ολοκληρωμένο coilover kit και φρένα από 540i, ενώ το body kit είναι αυθεντικό από M535i Ε28. Η «καρότσα» έχει κάνει περίπου 300.000 χλμ. (297.000 χλμ. ή 185.000 μίλια), όμως σε αυτή τη μορφή το αυτοκίνητο έχει διανύσει μόλις 16.000 χλμ. (10.000 μίλια). Για να γίνει δική σας, απαιτούνται 16.500 λίρες (19.300 ευρώ).