Το Nissan Skyline R34 -όπως και ο «Διόσκουρός» του, η Toyota Supra MKIV- κάνουν θραύση στην αγορά μεταχειρισμένων και τις συλλογές. Το ύψος των ποσών που απαιτούνται για να αλλάξουν ονόματα στις άδειες βρίσκεται σε ιστορικά υψηλά, εκθετικά αυξανόμενο με την σπανιότητα της εκάστοτε έκδοσης.
Δείτε ακόμα: Nissan Skyline R34 πουλήθηκε σε τιμή-ρεκόρ!
Η V Spec II Nur είναι από τις πιο δυσεύρετες του R34, έχοντας κατασκευαστεί σε μόλις 718 αντίτυπα. Όπως η ακόμα πιο σπάνια και M-Spec Nur, ονομάστηκαν έτσι λόγω εξέλιξης στο Nurburgring και αποτέλεσαν το «κύκνειο άσμα» του R34, το 2002. Το χαρακτηριστικό λαδί χρώμα και το σήμα κάτω από το πίσω δεξί φανάρι, μαζί με κάποιες λεπτομέρειες, ήταν οι σημαντικότερες εμφανισιακές διαφορές συγκριτικά με το απλό Skyline. Κάτω από το καπό, η απόδοση του RB26DETT αναφερόταν στα 280 άλογα, ελέω ιαπωνικής νομοθεσίας, όμως στην πραγματικότητα ξεπερνούσε τα 335, με την ροπή στα 400+ Nm. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονταν σε 4,8 δλ. και η τελική έφτανε στα 282 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: Φθηνότερη από Toyota Supra η Ferrari 550 Maranelo!
Ένα R34 V Spec II Nur σήμερα πωλείται για πολλές εκατοντάδες χιλιάδες. Το πόσες, εξαρτάται κάθε φορά από την κατάσταση και τον πωλητή. Το συγκεκριμένο, ας πούμε, έχει διατηρηθεί άψογα και το κοντέρ του αναγράφει μόλις 362 χλμ.! Πρακτικά δηλαδή, μιλάμε για καινούργιο αυτοκίνητο 18ετίας. Που τυγχάνει να είναι και ειδική έκδοση ενός θρύλου. Καταλαβαίνετε λοιπόν, πως μόνο φθηνό δεν θα μπορούσε να είναι.
Δείτε ακόμα: Χορός χρημάτων για το Nissan Skyline του Paul Walker
Για να γίνει κάτοχος του εν λόγω Skyline κάποιος, θα πρέπει να εκταμιεύσει ούτε λίγο-ούτε πολύ μισό εκατομμύριο δολάρια! Η τιμή ορίζεται στις 485.000 (411.328 ευρώ) και είναι μία από τις υψηλότερες που έχουμε δει γενικά σε JDM αυτοκίνητο, όχι μόνο Skyline R34.