Όταν μια δημιουργία τιμάται σε εκατομμύρια ευρώ, δεν περιμένεις τίποτα λιγότερο από εμμονική προσοχή στη λεπτομέρεια. Η Bugatti Chiron, ας πούμε. Hypercar που ορίζει το «ανφάν γκατέ» της αυτοκίνησης και συνθέτει τον «αφρό» της μηχανολογικής εξέλιξης.
Η γαλλογερμανική εταιρία δίνει σημασία σε κάθε πτυχή της παραγωγικής διαδικασίας, μην αφήνοντας τίποτα στην τύχη ή «στο περίπου». Ο ποιοτικός έλεγχος και η τεχνική αξιολόγηση κάθε κατασκευής βρίσκεται σε τέτοιο επίπεδο, ώστε μπορεί να ανιχνευθεί αν κάτι πάει λάθος ακόμα και σε μια βίδα, ενός αυτοκινήτου! Μια τέτοια περίπτωση σχολαστικότητας έφερε μια Chiron πίσω στο εργοστάσιο, από μία και μοναδική βίδα!
Η εξέταση των δεδομένων από τους τεχνικούς της Bugatti έδειξε πως ένα από τα συστήματα σύσφιξης στη γραμμή παραγωγής, λειτουργούσε κάτω από το βέλτιστο επίπεδο. Συγκεκριμένα, βρισκόταν περίπου 50% κάτω από τα λειτουργικά στάνταρ. Ως αποτέλεσμα, μια συγκεκριμένη βίδα στο εμπρός υποπλαίσιο θα μπορούσε να μην έχει σφίξει σύμφωνα με τις προδιαγραφές (αντί για 19 Nm, να της έχουν ασκηθεί μόλις 9 Nm). Απόκλιση που, σύμφωνα με τους μηχανικούς της εταιρίας, δυνητικά υπήρχε πιθανότητα να προκαλέσει τριγμούς και παρασιτικούς θορύβους. Ελάχιστο το κακό, αλλά απαράδεκτο για αυτοκίνητο με αρχικό κόστος άνω των 1,5 εκατ. ευρώ. Για το λόγο αυτό η επίμαχη Chiron επέστρεψε στο Μολσχάιμ, αποσυναρμολογήθηκε για να σφιχτεί η βίδα και επέστρεψε στον ιδιοκτήτη της.