Η Ferrari 250 GT ήταν ένα από τα πλέον επιτυχημένα μοντέλα της ιταλικής εταιρείας κατά τη δεκαετία του 1950 και του 1960 αντίστοιχα. Συνολικά κατασκευάστηκαν 250 μοντέλα κατά το διάστημα 1952 – 1964, εκ των οποίων ορισμένα έχουν αλλάξει χέρια σε δημοπρασίες, για ασύλληπτα ποσά.
Στις μέρες μας είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρει κανείς το συγκεκριμένο μοντέλο της Ferrari και πόσο δε μάλλον την έκδοση 250 GT SWB. Σε αυτό το σημείο έρχεται το RML Group, που μας προσφέρει τη μοντέρνα εκδοχή της. Μπορεί να μην προέρχεται κατευθείαν από το Μαρανέλο, αλλά το τελικό αποτέλεσμα ξεπερνά τις προσδοκίες, αφού μοιράζεται τα πάντα από το σπάνιο ιταλικό supercar. Ο βασικός σχεδιασμός βασίζεται στη Ferrari 250, αλλά σαφώς ο τελικός σχεδιασμός έχει εκμοντερνιστεί ελαφρώς, όπως για παράδειγμα με τους στρογγυλούς προβολείς με τα ενσωματωμένα LED ημέρας, αλλά και με τα φαρδύτερα ελαστικά εμπρός και πίσω. Ακόμα μια ενδιαφέρουσα πινελιά είναι τα τελικά χρωμίου για το σύστημα εξαγωγής, καθώς επίσης και οι πλαϊνοί καθρέφτες από χρώμιο επίσης. Κερασάκι στην τούρτα οι πολυάκτινες vintage ζάντες.
Η RML έχει κατασκευάσει το κοντό μεταξόνιο με εκπληκτική προσοχή στη λεπτομέρεια, ενώ για τη βαφή έχει εφαρμοστεί ειδική επίστρωση με αστάρι άνθρακα. Κάτω από το καπό υπάρχει ένας αναβαθμισμένος V12 κινητήρας 5,5 λίτρων που αποδίδει 479 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 568 Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. Όπως ανακοίνωσε η κατασκευάστρια εταιρεία, η διαδικασία της επιτάχυνσης από στάση έως τα 96 χλμ./ώρα διαρκεί μόλις 4,1 δλ. Η τελική ταχύτητα υπολογίζεται πως φτάνει τα 290 χλμ./ώρα. Ο V12 συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, παρέχοντας ισχύ στους πίσω τροχούς με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Σε ό,τι αφορά την τιμή η βρετανική εταιρεία ανακοινώνει πως θα αγγίξει τα 1,6 εκατ. ευρώ, για κάθε ένα από τα 30 κομμάτια που θα κατασκευαστούν!