To λανσάρισμα του NSX Type S συνοδεύτηκε από γλυκόπικρη γεύση. Από τη μία ενθουσιασμός, για την επαναφορά κορυφαίας έκδοσης στο γιαπωνέζικο supercar – κι ας μην είναι Type R. Από την άλλη ελαφρά απογοήτευση, καθώς τα 350 Type S που θα κατασκευαστούν ολοκληρώνουν την παραγωγή της 2ης γενιάς NSX. Και με δεδομένο ότι την προηγούμενη φορά που έκλεισε ο κύκλος του μοντέλου κάναμε 11 χρόνια να δούμε το επόμενο, όσο να ‘ναι δημιουργείται μια ανησυχία.
Ο αντιπρόεδρος της Acura, ωστόσο, μας καθησυχάζει. Μέσω του The Drive, ο Jon Ikeda δήλωσε: «Αν προσέξετε, φτιάχνουμε NSX όταν έχουμε κάτι να πούμε. Το πρώτο ήταν βενζινοκίνητο. Το δεύτερο υβριδικό. Θα υπάρξει και τρίτο». Τι κάνει «νιάου-νιάου»; O ήχος από τους ηλεκτροκινητήρες, πιθανότατα. Επίσημη επιβεβαίωση δεν υπάρχει, αλλά όταν ο αντιπρόεδρος της εταιρίας το αφήνει να εννοηθεί ξεκάθαρα και η μητρική Honda κινείται ολοταχώς προς την ηλεκτροκίνηση, είναι πανεύκολο να διακρίνουμε το μοτίβο πίσω από τις λέξεις.
Η φημολογία τοποθετεί μια πιθανή χρονολογία παρουσίασης του αμιγώς ηλεκτρικού NSX MK3, το νωρίτερο στο 2025. Μέχρι τότε τα ηλεκτρικά θα έχουν επεκταθεί ακόμα περισσότερο, οπότε η Honda (και η Acura) δεν θα έχουν να ανησυχούν για τις αντιδράσεις του κόσμου, αναφορικά με το κινητήριο σύνολο του halo car τους. Οι ίδιες αντιδράσεις που έπαιξαν μεγάλο ρόλο στην απήχηση του σημερινού και, εν τέλει, στην εμπορική του «δυσκοιλιότητα», η οποία οδήγησε και στο τέλος παραγωγής.